• Maddeloss

    Ni som är älskarinnor eller har en!

    Finns alla typer. Män som är idioter och ligger med både frun och älskarinnan men ljuger för båda, män som lovar att skiljas men aldrig gör det men det finns också älskarinnor som inte tror eller vill att männen ska skilja sig och män som blir kära i sina älskarinnor men omöjligt kan lämna och så hittar älskarinnan någon annan och det finns dom som får deta att funka i flera år medan andra inte gör de. Det finns alla typer som sagt, allt behöver inte vara svart eller vitt och framförallt inte enkelt.

    Däremot tror jag att de män som lovar att lämna och lovar guld och gröna skogar är de män som definitivt inte kommer lämna. Finns många män som från början är ärliga med att dom inte kan skilja sig och det finns många män som aldrig skulle prata skit om frun och ljuga och skylla på att man har en dålig relation osv. Sen blir man ändå kär i sin älskarinna trots att tanken bara vara att ha lite roligt eller så var tanken ingen alls från början, det bara blev som det blev. Jag har stött på alla fall.

    Min älskare lovade aldrig något, pratade aldrig illa om frun eller försökte få mig att tro att han skulle skilja sig, tvärtom faktiskt, sen skiljde han sig ändå efter några år men av andra anledningar.

  • Maddeloss

    Tror väldigt få kvinnor på riktigt är så dumma att de tror att mannen kommer lämna sin fru och ganska få män är så idiotiska att dom ljuger om att man ska skilja sig enbart för att få knulla, åtminstone inte i långvariga älskarinna/älskare relationer.

  • Maddeloss
    Kejeiken skrev 2017-11-12 18:05:51 följande:

    Jag har en älskarinna. Är över 40 och hon är snart 30 år. Dock i mitt fall så är det nog det mer klassiska. Att jag älskar min fru men alltid sökt något mer, spänning i livet. Min andra kvinna betyder egentligen inget för mig, även om hon tror jag älskar henne. När jag tänker efter är jah nog ganska bra på att få henne att tro det, jag säger ju det och våra hotell och weekend besök måste nog få henne att känna sig speciell. Men hade det kommit till kritan art hon satt ultimatum så hade jag nog försiktigt fått henne att lämna mitt liv, förhoppningsvis smidigt nog så att min fru inte skulle fått reda på allt. Man måste tippa lite på tå med sin andra kvinna i fruktan att hon kan bli arg och berätta för min fru, som är min riktiga kärlek. Men så länge detta varar, så varar det. Personligen skulle jag aldrig skilja mig från min fru även om min andra kvinna tror att jag varken har sex med henne, eller ett lyckligt liv. Hon väntar på att vi ska skiljas, men i era fall jag läser om här så har i alla fall inte era män dragit den "myten" så det verkar legit.

    Så egentligen har väl inte jag och min älskarinna kanske den mest bästa relationen, ur hennes synvinkel om hon vetat hur jag egentligen tänker. Ur min synvinkel kunde jag inte haft det bättre. Får se hur länge detta varar.


    Hur länge har ni träffats? Vad händer om din fru får reda på detta?
Svar på tråden Ni som är älskarinnor eller har en!