• Spaderkung

    Osäkerhet

    Hur ska man göra när man känner osäkerhet om vad ens partner känner för en? Att prata om de har bara skapat en massa bråk.. Man känner sig inte omtyckt och åtråvärd. Är de någon som har haft liknande situation och tagit hjälp på något sätt?

    Hur har de funkat?

  • Svar på tråden Osäkerhet
  • Spaderkung
    Anonym (Girls) skrev 2017-11-15 22:33:38 följande:

    Är du kille så ignorera "våra Boys"

    Kom på att du skrev inget om könen.

    Men är du kille så vet jag ytterligare tips som min kille gör för att digga sig själv och känna "Yes I'm mr sexy"

    Duschar och fräschar till sig, det gör mycket bara det. Att man känner sig snyggt fräsch och luktar gott.


    O

    Yes jag är kille :) tänkte att de skulle framgå med mitt alias :)

    Väldigt många bra och uppskattade tips. Jag ser mig inte som oattraktiv, tycker ändå att jag har en kropp över medel. Samma med ansiktet.

    Vi har två barn som är 5 och 3 år gamla. Vi har haft de kämpigt ganska länge och med divs problem. Ibland har de varit så illa att de nästan tagitera slut. Men jag älskar henne något oerhört och säger ofta att hon ser fantastiskt ut och och att hon är fantastisk.

    Jag tar gärna emot tips på vad ni uppskattar också. Och vad som får er att ge eran andra halva lite extra långa kramar.
Svar på tråden Osäkerhet