• Sophie hel

    Kär i en invandrare

    Hej , tjejer!

    jag blev kär i en kille som är invandrare (irak) och jag inte vet vad jag ska göra. Grejen är att han är fett snygg och trevlig , men jag hörde många förhållande med svenska tjejer och invandrare som inte gick bra.

    Till exempel jag tycker att invandrare killarna är snyggare och roligare än killarna från Sverige /nordiska män. Jag är trött på tysta och blygga killar...

    Vad tycker ni? Vad jag ska göra ?

    Har ni varit tillsammans med en invandrare ? Hur gick det ?

    Var det bättre än med en svensk kille?

    Blev ni missbrukade?

    Till slut..

    Som sagt tycker jag att invandrare killarna är snyggare och roligare än nordiska män , vad tycker ni?

  • Svar på tråden Kär i en invandrare
  • Anonym (?)

    Har du äns fyllt 15? Du låter otroligt ung och omogen. Man går efter en människas personlighet, och inte om man är invandrare eller ej...

  • Anonym (babs)
    Anonym (?) skrev 2017-11-16 20:34:00 följande:

    Har du äns fyllt 15? Du låter otroligt ung och omogen. Man går efter en människas personlighet, och inte om man är invandrare eller ej...


    Det stavas "ens".
    Vad "man" gör är väldigt individuellt.

    Alla går definitivt inte bara på personligheten.

    Sluta vara så sk*tn*dig!
  • Anonym (??)

    Vilket land kommer du själv ifrån? Du bryter på svenska.

  • Anonym (Va?)

    Är själv gift med en irakier (är dock irakier själv, men är född i Sverige och han kom hit som vuxen).
    Förstår inte vad problemet skulle vara med en invandrare? Eller vad exakt tänkte du på?

  • Anonym (Möten)
    Anonym (Va?) skrev 2017-11-16 20:54:20 följande:

    Är själv gift med en irakier (är dock irakier själv, men är född i Sverige och han kom hit som vuxen).
    Förstår inte vad problemet skulle vara med en invandrare? Eller vad exakt tänkte du på?


    Hej jag undrar om vet vad invandrartjejer tycker om svenska killar?
    dum fråga kanske eftersom alla tycker olika. 
    önskar dig allt väl 
  • Anonym (Spice Girls)
    Anonym (Möten) skrev 2018-12-20 15:28:56 följande:

    Vad tycker tjejerna om Svenska killar?


    Många svensk killar känns så hämmade och vågar inte ta för sig. Känner hela tiden efter vad tjejen vill i många (ja, nästan alla) situationer.

    Är väl Metoo och feminism som skrämt många svenska killar?

    Invandrarkillar från Mellanöstern har ofta attityd och självsäkerhet när de tar kontakt med en tjej. Och därför lyckas de allt oftare.

    Svensk killar, våga ta för er! Gå fram till en snygg tjej på stan och var inte rädd!
  • Teppar

    Hur gammal är du? Invandrare är inte en folkgrupp. Det finns massor av olika invandrare. Det finns även försvenskade invandrare och lever ett vanligt Svensson liv. Det kan uppstå massor av kulturkrockar. Religionen är en stor faktor, om han nu är muslim. Har han konservativa värderingar? Enligt mig är det isåfall bättre att träffa någon grek, juguslav, Spanjor som kanske ser ut som invandrare men har lite mer liknade värderingar. För mig är det Nordiskt folk som gäller

  • Robert 832

    Personligen tycker jag du ska göra slag i saken. Många svenska män har ändå tröttnat på nordiska tjejer. Själv föredrar jag afrikanskor. ????

    Så slösa inte tid i väntan på att andra ska tala om vad som är ok. Gör bara!

Svar på tråden Kär i en invandrare