• Äldre 19 Nov 16:01
    7185 visningar
    7 svar
    7
    7185

    Stanna eller åka

    Hej!

    Tidigare idag ringde min kille för att informera att en tjej från hans träning hade addat honom på Facebook. Jag antog då att han skulle radera förfrågan eftersom att det är så vårt förhållande fungerar (ingen behöver kommentera att vi har ett osunt förhållande för detta är det som fungerar för oss, i vanliga fall). Han sa att han inte ville det och jag blev ganska chockad och vi pratade såklart om det. Han vägrar berätta om henne. Han sa att jag borde åka hem till mina föräldrar och att vi kanske inte ska vara tillsammans. Kände då att han tog relationen med henne före våran men jag lade bara på och gick för att träna. Jag kommer hem och han vägrar prata med mej till en början men sedan försöker jag prata med honom. Jag frågar bl.a. om det är därför han helt plötsligt börjat klä sig fint och fixa sej inför sin träning och fråga om vem hon är eftersom han aldrig nämnt henne tidigare. Han svarar bara med att jag är dum och att vårt förhållande inte kommer fungera. Han sa sen att vi kan fortfarande vara vänner. Vid detta tillfälle hade jag lackat ur och börja skrika på honom att han ska hålla käften osv (omoget, jag vet). Jag börjar därefter gråta i sängen medan han sitter i soffan och bara glor. Han somnar sedan. Jag vet inte om jag ska stanna tills han vaknar för att han kanske bara sa så för att han var arg eller om jag bör ta mina saker och åka hem till mina föräldrar?

    Notera även att jag vet att många kommer säga att min reaktion är överdriven men vårt förhållande startade dåligt och därav har båda tappat tilliten litegrann. Han skulle aldrig tillåta mej att Adda någon jag själv säger att jag bara är bekant med, så ser inte anledningen att han ska göra det? Förstår inte heller hur hon kan vara så viktigt att han ber mej åka hem och grejer??

  • Svar på tråden Stanna eller åka
  • Äldre 19 Nov 16:20
    #2

    Jag hade accepterat det om det var första gången han gjorde slut utan att tänka efter. Men han gör det väldigt ofta.

  • Äldre 19 Nov 16:40
    #6

    Det är så svårt:( på alla andra sätt är han perfekt. Jag vet inte om jag överdriver eller om det är han som gör fel. Jag älskar han ändå väldigt mycket och det är svårt att bara gå efter flera år och därför känns det sjukt att han bara går o lägger sej.

Svar på tråden Stanna eller åka