• Anonym (Blodsprut)

    Blödning vid sex

    Halloj.

    Jag hade mens den 2 november till och med 7 november.

    Hade sex natten mellan 19 och 20 november.

    Pojkvännen gav mig en fontänorgasm men frågade sen om det gjorde ont. Näheej sa jag och förklarade att jag till och med tyckte han var mer "försiktig" än vanligt.

    Upptäckte sen att mitt "sprut" hade blod i sig. Och vätskan tillsammans med blodet såg hemskt ut när det rann lite längs benet när jag sprang in i duschen. Jag har haft lite ont i nedre delen av magen sen dess, som mensvärk. Blodet har försvunnit.

    Tänkte vänta till beräknad mensen den 1 december och ta ett gravtest. Men var mer nyfiken på här om någon varit med om samma och kan förklara vad som hände sen ????

  • Svar på tråden Blödning vid sex
  • Anonym (E)

    Exakt samma har jag inte varit med om. Men har varit med om att det börjat blöda vid sex pga han stött mot livmodertappen. För mig gjorde det grisigt ont, så tror du borde ha märkt om det vore det som orsakade blödningen, men vem vet? 

  • Anonym (Blodsprut)
    Anonym (E) skrev 2017-11-22 08:53:53 följande:

    Exakt samma har jag inte varit med om. Men har varit med om att det börjat blöda vid sex pga han stött mot livmodertappen. För mig gjorde det grisigt ont, så tror du borde ha märkt om det vore det som orsakade blödningen, men vem vet? 


    Hejsa och tack för ditt svar.

    Jag blödde i några dagar efter, bara lite dock. Och fick min mens dagen efter beräknad mens, det var en väldigt sparsam blödning.

    Men nu har jag upptäck att jag är gravid ????
Svar på tråden Blödning vid sex