• Anonym (Ajajajajaj)

    Bränt bort kondylom?

    För ca 1,5 vecka sedan opererades jag för både cellförändringar och kondylom. Jag blev sövd och de brände bort vårtorna. Allt gick bra sa dem.
    Dagarna efter gick okej, lite mensvärk typ men inget stort. 
    Efter några dagar till började smärtan att komma där vårtorna suttit (mensvärken va nu borta), Jag tog en spegel och kollade och det är stora öppna köttsår precis vid öppningen! Skorpan som suttit där var borta, det luktar hemskt och från där de tog cellprov rinner det massa gult/rött. Känner mig så äcklig!
    Jag har fått bedövningssalva men när jag kissar svider det som in i... En smärta jag inte vart med om innan! (och då har jag fött barn ska tilläggas)
    Nu är jag även svullen på ena sidan vid blygläppen och väldigt öm så jag misstänker en infektion? 
    Ska ta och ringa gyn imorgon... Men är livrädd för att de ska pilla där! Jag kan inte nudda minsta lilla utan att det svider och strålar smärta! Inte ens duscha!

    Men är det någon som vart med om liknande?
    Bränt bort kondylom och fått stora öppna sår som inte läker? Det har ju ändå gått 1,5 vecka... Hur lång tid brukar det ta?
    Har försökt googla för att se vad som är normalt efter en operation men hittar ingenting förutom någon enstaka här på FL som undrar med.
    Läkaren sa efter operationen att jag inte ska ha sex på 2 veckor (vilket är om ett par dagar)... Känns som ett skämt just nu...

  • Svar på tråden Bränt bort kondylom?
  • Anonym (Ajajajajaj)

    Finns ett nytt inlägg där man kan svara anonymt... Missade det i detta...

Svar på tråden Bränt bort kondylom?