• AW

    Autofellatio

    Snubbar, hade ni gjort det om ni kunnat?

    Hade ni i så fall kommit i munnen?

    Handen på hjärtat nu...

    Ja, jag hade provat om jag var så vig.

    Ja, jag hade i alla fall provat att komma i munnen en gång för att se hur det känns...

  • Svar på tråden Autofellatio
  • Aikido

    Har man rätt längd behöver man inte vara så vig.

    Mutter, mutter... och alltid skymmer den sikten när man spatserar omkring naken med stånd.

  • AW

    [quote=78248353][quote-nick]Aikido skrev 2017-12-05 14:57:50 följande:[/quote-nick]Har man rätt längd behöver man inte vara så vig.

    Mutter, mutter... och alltid skymmer den sikten när man spatserar omkring naken med stånd.[/]

    Ja, precis, alla snubbar som är 30 cm+ (finns ju jättemånga sånna) borde inte ha några problem.

    30 cm är för övrigt lika långt som den där linjalen vi fick i mellanstadiet, alltså en normal underarm...

  • Anonym (Julle)

    När jag var yngre så kunde jag nästan göra det. Fick in förhuden och kunde slicka på ollonet iaf. Nu går det inte längre trots att jag är väldigt överrörlig.

    Har kommit några ggr i min mun och tycker det är helt okej.. men så är jag lite bi också ;)

  • Anonym (Hmm)
    Aikido skrev 2017-12-05 14:57:50 följande:

    Har man rätt längd behöver man inte vara så vig.

    Mutter, mutter... och alltid skymmer den sikten när man spatserar omkring naken med stånd.


    Jag är 1.80 - har jag rätt längd? Vore ett alternativ till handen
    när man tar en ensamseglare på kvällen ....
  • Anonym (Dibud)

    Jag kunde det i femtonårsåldern. Tog aldrig satsen i munnen och fick bara in ollonet. Det var skönt men inte skönare än att jag provade endast ett fåtal gånger.

  • Aikido
    Anonym (Hmm) skrev 2017-12-05 15:19:23 följande:
    Jag är 1.80 - har jag rätt längd? Vore ett alternativ till handen
    när man tar en ensamseglare på kvällen ....
    Det är längden på organet som spelar roll här. Om du brukar snubbla på den när du går naken når du troligen dig själv utan problem.
  • Anonym (.)

    Japp jag hade testat, och ja hela vägen. Förövrigt kan man ju smaka som egen sperma även om man inte kan suga av sig själv. Så farligt är det inte med lite sperma i munnen...

  • Anonym (Hmm)
    Aikido skrev 2017-12-05 17:30:30 följande:
    Det är längden på organet som spelar roll här. Om du brukar snubbla på den när du går naken når du troligen dig själv utan problem.
    Hahaha, snubblar man på Göte när man går så är väl problemet snarare att man inte når upp istället när det ska snaskas, hahaha
  • Anonym (Hmm)
    ...om man inte är dvärg ..eller "vertically challenged" förstås...
    men i min ålder (efter PLÄP = Pung Längre Än Penis) kan man ju trampa på
     kulorna istället ...... ONT!!!!
    Avsugning inställd liksom ...... oavsett vems mun....
  • Hårfagre

    Kunde göra detta i 15-20 års åldern. Fick nog in lite mer än fem centimeter (ollonet plus ett par centimeter till) Sög alltid till utlösning som jag tog i munnen och svalde. Det var tider det :)

  • Aikido
    Hårfagre skrev 2017-12-05 21:29:09 följande:
    Kunde göra detta i 15-20 års åldern. Fick nog in lite mer än fem centimeter (ollonet plus ett par centimeter till) Sög alltid till utlösning som jag tog i munnen och svalde. Det var tider det :)
    Nu är du förtidspensionär med ett riktigt elakt diskbråck?
  • Hårfagre
    Aikido skrev 2017-12-05 21:41:31 följande:

    Nu är du förtidspensionär med ett riktigt elakt diskbråck?


    Öööh ?
  • Hårfagre
    Aikido skrev 2017-12-05 21:53:50 följande:

    Du får klura lite på det.


    Du känner mig, finns ingen annan förklaring
Svar på tråden Autofellatio