• Äldre 11 Dec 02:09
    3228 visningar
    5 svar
    5
    3228

    Tar min pojkvän Anabola?!?

    Hej, har märkt en del förändingar hos min pojkvän. Bor inte hos honom så vet inte vad han sysslar med men enda sen jag tagit avstånd från honom/ tappat intresset en aning så har han: 

    - tränar nästan varje dag på gymmet och har ångest över att han inte tränar på helgerna när jag vill ta det lugnt (från att inte tränat någonting alls)

    - han svettas extremt mycket under sex / så fort man kommer nära honom (han svettades inte lika mycket förut)

    - hans armar har blivit superstora (men bara armarna) 

    - han är trött hela tiden (han har ett heltidsjobb och gör inget mer än det) 

    - han har fått små "bröst"

    - han tar "proteinpulver" (?) varje dag

    - han har blivit mer kall 

    - han har gått upp i vikt (han har alltid haft svårt för det tidigare)?

    - hans akne på ryggen har blivit värre (men acne var där från början - när vi först träffades) 

    - han har beställt kosttilskott från ingenstans och beställer regelbundet proteinpulver. 

    Vet inte om det är anabola, ngn som har erfarenhet av hur en person som använder det blir? Vi kom in på ämnet när hans kompis skämtade om att han tog det och då sa han bara: jag skulle aldrig ta det men han har varit beroende av gräs / tagit kokain (enstaka tillfällen) tidigare så..? 

  • Svar på tråden Tar min pojkvän Anabola?!?
  • Äldre 11 Dec 02:19
    #1

    - han kissar även mer ofta lol

  • Äldre 11 Dec 02:20
    #2
    +1

    Svar Ja har varit i samma sits precis som du säger kall och svänger i humöret trött och börjar se ut som en jäkla broiler ja! Då är det definitvt steroider han går på

    Dumpa

  • Äldre 11 Dec 02:21
    #3

    men är det möjligt om det bara är armarna som blivit ganska stora?

  • Äldre 11 Dec 02:24
    #4
    +1

    Jadå eftersom armarna är i fokus när amarna blir tjockare än låren då är det bara att springa ha ha inget och ha

  • Äldre 15 Dec 03:29
    #5

    Yup, låter som de. När du nämner 'små bröst' aka bitch tits, mer acne osv. 

Svar på tråden Tar min pojkvän Anabola?!?