• Äldre 11 Dec 12:22
    624 visningar
    0 svar
    0
    624

    Vem är han?

    Hej!

    Jag och min kille är tillsammans i nästan 3 år men vi bor i 2 olika länder och träffas ca 1 gg per månad minst. Han har 3 barn och var den bästa pappa jag har känd någon gång. Han har också varit väldig bra pappa till mitt barn som inte har kontakt med sin pappa. Hans fru var otrogen i många år men när han väl bestämde sig att flytta från henne flyttade han till en annan stad långt bort från henne men samtidigt från barn med. Han träffade dem ofta men nu hans ex har fått vid domstolen att han skulle betala mycket mer för barn (2 barn, ett bor hos honom) klarar han inte sig ekonomisk så han är deprimerad och förbannad på sitt liv och allt som hänt. Han har inte träffat sina barn sen mars, han har inte råd att betala biljett till dem men samtidigt har han inte kontakt med sin ex för att diskutera ev att hon betalar för att barn kommer. Jag var förälskat i en man som älskar sina barn och tar hand om dem men nu känner jag inte honom igen. Jag har sagt om han inte träffar barn vill jag inte vara med honom. Varje gång jag nämner barn blir han förbanna och vill inte prata på flera dager, blockerar mig, svarar inte på telefon....Nu har han bestämt sig att flytta till mig. Det är fint men han söker inte jobb, han vill bara flytta, något som jag inte vill. Han är välutbildad, har bra jobb, ska han bara sluta och sitta hemma? Jag älskar honom och vill inte vara utan honom men hur ska jag göra? Hur ska jag prata med honom utan att han blockerar mig och gör värsta drama. Jag är väldig ledsen och vill inte bli behandlat på det viset. Vad tycker ni?  Jag tycker om hans barn och våra barn tycker om varandra, vi är en lycklig familj när vi är tillsammans.  Hur får jag dem tillbaka och min kille att vara som han var. Det verkar som att han all ilska han har mot sin ex kastar mot mig. Tacksam för tips. eller ska jag bara lämna honom?
Svar på tråden Vem är han?