• Anonym (Får inte nog)

    Översexuell?

    Är gravid i v30 och har varit så sjukt kåt rent ut sagt sen ca v24.

    Jag blir liksom inte mättad på sex, min sambo klagar inte :) men han orkar inte hålla mitt ?tempo?

    Helt galet det här! Jag tänker på sex all vaken tid i princip. Måste onanera minst 1 ggr/dag och lyckas förföra min sambo i princip varje dag.

    Ibland orkar han inte Hahaha jag kör slut på honom!

    Har t.o.m väckt honom mitt i natten nån gång!

    Finns det fler än jag som blir så otroligt översexuell under graviditeten?

    Jag önskar ibland att känslan inte va sååå stark samtidigt som jag är rädd för att förlora den efter förlossningen. För nu flödar fantasin och den utövas oftast i veekligheten med. Vill inte förlora den biten.

  • Svar på tråden Översexuell?
  • fksdlfjl

    Jag kände likadan, har aldrig varit så kåt som v 17-37, men det försvann efter förlossning och vi hade inte sex på månader. Jag var helt slut fysiskt och psykiskt, ammade dygnet runt, hann knappt duscha, fick inte sova. Tro mig, det sista man tänker på då är sex. Sorry, så var det för mig. Bebistiden var tuff. 

    Så passa på att njuta medan du kan!

  • Anonym (Får inte nog)
    fksdlfjl skrev 2017-12-12 01:07:02 följande:

    Jag kände likadan, har aldrig varit så kåt som v 17-37, men det försvann efter förlossning och vi hade inte sex på månader. Jag var helt slut fysiskt och psykiskt, ammade dygnet runt, hann knappt duscha, fick inte sova. Tro mig, det sista man tänker på då är sex. Sorry, så var det för mig. Bebistiden var tuff. 

    Så passa på att njuta medan du kan!


    Ja det är det jag antar kommer hända. Får köra slut på sambon nu innan ;)

    Det är helt galet, tänk om man hade sån här lust i normala fall med. Har hört att man kan få mer lust men detta är ju långt mkt mer än vad jag trodde!!
Svar på tråden Översexuell?