• Anonym (Kaffedraken)

    Jag har ingen solthet

    tar detta Enkel och lätt. Annars blir inlägget för långt ????

    Jag har en tjej som lämnade mig för en annan. Under den tiden höll hon på med lögner m.m.

    I 7mån

    Sen vill hon ha mig tillbaka.

    Jag tog henne tillbaka.

    Något år senare vart det en ny som hon vart förälskad i. En på samma arbetet!

    Där blev det inget av. Men hon erkände att hon skulle lämna mig. Men han vart ihop med en vän och arbetskompis till henne. Han hade inga känlsor för min sambo. Hon var bara intresserad och ville ha honom. Han visste inget!

    Sen vart hon gravid med en annan som hon har älskat i 10år.

    Detta är lite av en MEGA lång historia med massa lögner och falskhet m.m.

    Jag måste var dum i huvudet..ingen behöver säga heller påpeka detta.

    men nu sitter jag här med hennes barn som hon älskade fram och att det är ödet m.m.

    Har hon erkännt.....fråga är

    Vad tycker ni om detta och vad ska jag göra.

    Hans barn som jag nämnde =" som hon älskade fram m.m. som hon sa ovan " = Nyföda bebis. Kom för en vecka sen.

    Och undertiden med den första= hon erkände långt eftercatt hon var kär ihonom tag innan hon gjorde slut. Och dessa lögner som på gick 7mån.

    Är att hon gav mig faklsk förhoppningar och att det inte var honom m.m.

    Hon erkännde efter att hon vill ha mig tillbaka. Att jag var andrahandsval

  • Svar på tråden Jag har ingen solthet
  • Anonym (Kaffedraken)
    Tecum skrev 2017-12-12 21:36:28 följande:

    Vad du ska göra, antar att det är en retorisk fråga?


    Mm...vad tycker du om hela denna sjuka.....att jag är dum= förstår jag. Normal slänger ut första gången.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ockrapockra skrev 2017-12-12 21:39:33 följande:
    Mm...vad tycker du om hela denna sjuka.....att jag är dum= förstår jag. Normal slänger ut första gången.
    Släng ut henne och hennes unge och skaffa dig en riktig kvinna.
  • Anonym (Kaffedraken)

    En sak med otroheter och sånt men om hon inte älskar dig och älskar någon annan och har gjort det i tio år, varför vill du vara med henne då? 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Meriall skrev 2017-12-13 00:47:28 följande:

    En sak med otroheter och sånt men om hon inte älskar dig och älskar någon annan och har gjort det i tio år, varför vill du vara med henne då? 


    Bra fråga....är rädd att bli ensam misstänker jag. Ska fundera, du gav mig en bra fråga som = varför är jag detta?

    Ställer mig denna fråga nu efter din fråga. Ett uppvaknade
  • Anonym (Kaffedraken)
    Meriall skrev 2017-12-13 00:47:28 följande:

    En sak med otroheter och sånt men om hon inte älskar dig och älskar någon annan och har gjort det i tio år, varför vill du vara med henne då? 


    Är jag....har jag ingen som helst stolthet. Jag borde ha slängt ut henne mycket tidigare.

    Är man sååå blåögd
Svar på tråden Jag har ingen solthet