• Anonym (Undrar)

    Fula killar

    Har ni tjejer varit ihop med någon mindre vacker kille någon gång?

  • Svar på tråden Fula killar
  • Anonym (Tjej)

    Ja de flesta killar jag gillat är såna andra skulle tycka är fula.

  • Anonym (Yepp)

    Ja! Killar som inte varit direkt vackra men karismatiska och jävligt bra i sängen! Men också med några riktiga10 poängare på skönhetsskalan som dessutom varit riktigt välutrustade och otroligt sexiga, men inte ett dugg bra i sängen till min stora besvikelse.
    Så idealet ligger nånstans däremellan. En hyfsat karismatisk kille med coolt utseende, självförtroende, bra klädstil och personlighet som har varit i långa relationer och blivit bra på sex;)

  • Anonym (Jupp)

    Japp. Jag väljer efter insidan och stannar så länge insidan attraherar.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-12-17 20:38:02 följande:

    Ja de flesta killar jag gillat är såna andra skulle tycka är fula.


    Cecese skrev 2017-12-17 20:36:03 följande:

    Jo många gånger. Ingen av mina ex är nån som man skulle kalla snygg. 


    Hur kan attraktionen ha funnits ifrån er sida då?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Yepp) skrev 2017-12-17 22:07:17 följande:

    Ja! Killar som inte varit direkt vackra men karismatiska och jävligt bra i sängen! Men också med några riktiga10 poängare på skönhetsskalan som dessutom varit riktigt välutrustade och otroligt sexiga, men inte ett dugg bra i sängen till min stora besvikelse.

    Så idealet ligger nånstans däremellan. En hyfsat karismatisk kille med coolt utseende, självförtroende, bra klädstil och personlighet som har varit i långa relationer och blivit bra på sex;)


    Varför ratar du oskulder?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Jupp) skrev 2017-12-17 22:08:09 följande:

    Japp. Jag väljer efter insidan och stannar så länge insidan attraherar.


    Måste inte utseende-attraktion finnas för pussar/sex?
  • Anonym (U2)
    Cecese skrev 2017-12-17 20:36:03 följande:

    Jo många gånger. Ingen av mina ex är nån som man skulle kalla snygg. 


    Såklart. I annat fall hade du valt att behålla honom.
  • Anonym (Yepp)
    Anonym (Undrar) skrev 2017-12-19 22:59:11 följande:
    Varför ratar du oskulder?
    Dras inte till oskulder eftersom jag lockas av självförtroende och erfarenhet och killar som är oskulder är ju det av en anledning som inte attraherar mig. Jag har höga krav på sexet eftersom jag själv är väldigt erfaren. Men jag lockas av killar som kan se oskyldiga ut på utseendet och vara lite yngre än jag men de måste ha sexuell och känslomässig erfarenhet som man får av lite längre relationer.´och vara öppna för att experimentera.
  • Anonym (Yepp)
    Anonym (U2) skrev 2017-12-19 23:45:03 följande:
    Såklart. I annat fall hade du valt att behålla honom.
    Nej inte alls. En snygg människa som man inte funkar ihop med eller som saknar en spännande och intelligent personlighet skulle aldrig bli långvarig i mitt liv trots perfekt utsida och kroppsliga förmåner.
Svar på tråden Fula killar