• Tingeling1981

    BF April / Maj 2018 Malmö / Trelelborg -trakten

    Hej där ute!

    Väntar mitt tredje barn med bf  i april 2018 och undrar om det finns någon här i Malmö/ Trelleborgs- området som också väntar barn ungefär samtidigt och som vill dela tankar och funderingar, hade varit kul att följas åt!!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-20 16:53
    Malmö och Trelleborg ska det så klart stå i rubriken, men var för snabb på tangenterna och missade ändra stavfel som nu inte går att ändra, irriterande!!
  • Svar på tråden BF April / Maj 2018 Malmö / Trelelborg -trakten
  • Tingeling1981

    Åh vad kul att det är fler som hittat hit, jag har visst inte läst på ett tag!
    Jag träffas gärna på en fika men tyvärr jobbar jag hela helgen 3-4 februari. Kommer gå på graviditetspenning i mitten avv februari, 2 månader innan beräknad bf så har kanske större möjlighet framöver om det blir fler fikor Glad

  • Vickan91

    Åh kul tråd! Väntar mitt första barn med bf 28 maj :) bor i Malmö och hade varit kul att träffas!!!

  • Mmalak

    Va roligt att jag hittade hit! Är själv gravid med mitt första barn, väntar en pojke och är beräknad den 22 Maj :)

  • Tingeling1981
    Tingeling1981 skrev 2018-01-29 13:17:59 följande:

    För mig fungerar också 19/2 kl. 13:00 ?????


    Alltså frågetecknen var glad gubbe och kaffekopp men det tyckte tydligen inte FL om.... Nu är det dock så att trots jag kollar i min kalender så missar jag att jag förvisso är ledig, men är hemma med barnen på sportlov så kan ju inte alls träffas i "lugn och ro". Veckan efter kan jag måndag annars!!!
  • Saandie

    Helt missat detta! 


    Jag kommer också den 19 feb, blir dock en halvtimme sen då jag jobbar till 13 :) 
    Någon som vill föreslå plats/fik? Skäms

  • Dhassan

    Hur många är det som kommer då det 19 kl.13 till mobilia???? Tiden närmar sig vore kult att veta hur många som kommer

  • AmorRoma

    Hej alla!

    Vårt första barn med bf 8 maj, och har hela tiden trott att mammagrupper är nåt som Mvc har... så var det inte tydligen Glad 

    Jag bor i Malmö, och är ledig med graviditetspenning nu fram till lilla principessan kommer. Hade varit kul att träffas! 

Svar på tråden BF April / Maj 2018 Malmö / Trelelborg -trakten