• Ekstrom15

    Undermedvetet synsk?

    Jag vet inte riktigt vart jag ska blrja men som i rubriken undrar ja på sött oh vis om ja e som omedvetet synsk. Jag har tre konkreta händerlser och en gällande smma sk upprepande (svårt att förklara). Tänkte att jag drar all tre ganska snabbt, inte allt för utvecklat.

    En av dessa händerlser hände i fredags. Jag gick inne i en affär på ett köpcentrum ich letade pressent till min lillasyster och börjar då fundera på ?undrar om jag träffar på Amanda Strand (en youtuber med ca 40 tusen prenumeranter (orelevant dock)) här, hon bor ju trotts allt här någonstans? tänkte jag. Därefter åkte vi och handlade jumat å så för att döreftet åkta tillbaka til kungsmässan. Jag och min syster går då in i en butik, kollar på kläder, och gissa vad som händer, Amnda strand kommer in. Det skedde ca 2 timmar efter ja tänkte de.

    Nästa är om en kille om gick i min företett skola, ja åkte dan innan senare på kvällen hem å undrade vart han tagit vägen, vart han gick på gymnasiet och lite så och om han kommer åka från samma busshållpats som ha nån mer gång då han gjort de tidigare. (Hade inte sätt honom där sen ja slutade på den skolan å inte heller efter denna händelse). Sen nästa morgon ståt han dör på busshållpatsen och ska med samma buss in till stan han med.

    Den sista av denna typen av höndelse som e lite större (och som ja minns) är om mig och mitt ex. Vi hade bråkat och varit osams en del och och hållt på å skriva och blocka osv ett vra tag innan sen vare av liksom. Typ ett halvår liksom. Så undrar ja en dag om han nånsin kommer adda mig igen men kommer fram till svaret - varför skulle han göra det?. Sen typ 2 timmare senare addar han mig, från ingenstns. Så liksom det kunde varit när som eller inte ens hönt men det gjorde de.

    Sen de mindre händelrserna i ett. De först, kortfattat, jag kan sitta me mibilen med skärmen neråt framför pianot tex och tänka på en viss person som betyder lite mer. Då fundera över om personen snapat, och det känns så. Och det har personen gjort, jag känner det ca runt 1 min å max 2 utan att ah rört mobilen och bara kännt kännslan. Det har hänt rätt många gånger. Ialflal.

    Sen nptt typ ?klassiskt? asså någon säger jämt något ja percis tänkt på eller tänkt på tidigare undrer dagen. Det kan bara vara sådana random funderingar.

    Finns sökert mer, den det är dessa konkret grejer än så länge. Men min mamma tycker iallfall det ör blrjan på något synsk eller va de nu är. Kul att höra andras åskiter oxh tankar.

  • Svar på tråden Undermedvetet synsk?
  • Glammig

    Hej
    Alltså jag känner så mkt igen mig i det du skriver. Speciellt det med att tänka en tanke sen så händer det eller att något uppenbarar sig. 
    Samma sak med knäppa tankar man haft och bara trott man var ensam om, så hör man dom samma dag eller dagen efter.
    Även deja vu kan komma, men från ingensans.

    Coolt och märkligt ändå.

  • Theresaa93z

    Tillfälligheter som alla är med om ibland. Du är inte synsk, man kan inte se in i framtiden tyvärr.

Svar på tråden Undermedvetet synsk?