• Anonym (E)

    Svider när han kommer i mig

    Jag har ett litet dilemma, gällande att när min pojkvän kommer i mig så börjar det svida något så otroligt! Samt nästan göra lite "ont" på ett underligt sätt. Kan även inflika att jag äter Azalia minipiller. Vad beror detta på? Har hört och läst att detta kan bero på torra slemhinnor, bör jag kolla upp det? När han inte kommer i mig känns det ingenting efteråt. Möjligtvis någon gång har det svidit lite grann när jag kissat efteråt. 

    Tack för svar!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-29 15:35
    EDIT: Kan även tillägga att det är på senare tid som detta dilemma har uppstått, kan inte minnas att jag tidigare haft besvär utav hans sperma.

  • Svar på tråden Svider när han kommer i mig
  • Anonym (Xxz)

    Har du upplevt detta förut eller endast med denna partner? Har haft samma problem, Visade sig att man kan vara känslig mot vissa personers sperma då pH värdet i ditt underliv inte kommer överens med spermans pH..

  • Anonym (E)

    Ingen man har tidigare kommit i mig då jag är relativt ung och har inte haft något seriöst förhållande tidigare. Så har liksom inget att jämföra med. 

  • Anonym (Ofta?)

    Hur ofta har ni sex? Jag har haft samma problem med min nuvarande partner men efter ett tag så lyckades jag klura ut att det var sju resor värre när han inte kommit på ett tag, som att någonting blev mer koncentrerat då och det sved precis som du beskriver. Nu får han dra ut innan han kommer om det var längesen han kom och de gånger han kommer i mig så räcker det om jag sköljer av mig direkt efteråt.

    Sen ser jag även till att ha nån variant av vagifem, vagiC eller likn. hemma som hjälper miljön att återhämta sig om det behövs

  • Anonym (E)
    Anonym (Ofta?) skrev 2017-12-29 15:34:48 följande:

    Hur ofta har ni sex? Jag har haft samma problem med min nuvarande partner men efter ett tag så lyckades jag klura ut att det var sju resor värre när han inte kommit på ett tag, som att någonting blev mer koncentrerat då och det sved precis som du beskriver. Nu får han dra ut innan han kommer om det var längesen han kom och de gånger han kommer i mig så räcker det om jag sköljer av mig direkt efteråt.

    Sen ser jag även till att ha nån variant av vagifem, vagiC eller likn. hemma som hjälper miljön att återhämta sig om det behövs


    I och med att vi inte bor ihop och vi båda har oftast mycket och göra, hinner vi inte träffas mer än 2-4 dagar i veckan ungefär. Därav försöker vi ha sex så ofta som det går, men i och med att jag äter minipiller har jag dessvärre ibland oregelbundna blödningar och då blir det heller inget sex. Sen så har vi givetvis inte sex varje gång vi träffas heller. Det var nog mest i början av förhållandet som han fick komma i mig, då upplevde jag heller inga besvär. Sen efter ett tag av någon anledning (troligen mest för att det blev oerhört kladdigt och jobbigt) så slutade han att komma i mig, tror nästan han slutade komma överhuvudtaget. Han liksom "höll" igen, tyvärr. Det är nu på sistone som jag har börjat ifrågasätta varför han inte kommer i mig och då har han liksom sagt "får jag?", naturligtvis! Och det är då nu som den här svedan har uppkommit. 

    Dock vet jag heller inte om han onanerar själv särskilt ofta längre, känns nämligen inte så.
Svar på tråden Svider när han kommer i mig