nolte96 skrev 2018-01-02 16:07:22 följande:
Jag förstår att vänskapen förändras över tiden och att ens partner blir ens bästa vän. Så är det för mig också och jag förväntar mig inte av henne att det skulle vara annorlunda för henne. Det handlar mer om att hon är hemma 3 månader om året och träffas vi själva så handlar det mesta vi pratar om om honom, umgås vi tillsammans med våra respektive så viskas det och klängs på varandra. Jag och min sambo är inte på det viset, jag tycker att man ska kunna umgås med andra par utan att sitta med benen ihoptrasslade med varandra. Jag förstår att alla är olika, men det kan väl ändå inte vara så sunt att vara helt beroende av sin partner?
Sunt och sunt. Jag tycker att det låter väldigt trevligt för dem om de fortfarande är så nykära. Däremot är det väldigt oförskämt att inte kunna uppföra sig när man är i sällskap med andra. Du har redan pratat med henne om det här, och hon verkar inte vilja ändra på sig.
Om du fortfarande vill umgås med henne så är det kanske bäst att ni fortsätter att ses utan att era pojkvänner är med. Men fortsätter hon som hon gör så är det väl inte så märkligt om du tröttnar på henne, oavsett hur kul ni har haft tidigare.