• Anonym (Nej!)

    Utländska nyheter --> Zzzzz

    Jag vill inte läsa om att ett hus sprängts i Afganistan, jag vill inte se rubriken "20 döda" för upptäcka att det skedde i Irak och inte ens i något närliggande land. Kan inte alla långt bort l stan-nyheter ligga på en länk långt ner på hemsidan istället för att blanda det med svenska och närliggande länders nyheter? Trött på denna eviga nyhetsblandning.

  • Svar på tråden Utländska nyheter --> Zzzzz
  • 2016
    ostpaj skrev 2018-01-02 21:26:19 följande:

    Va? Det är väl jätteintressant att det brann i ett bostadshus utanför New York...


    Men inte i Iran
  • Feminosa

    Hej, jag undrar om du har hört talas om begreppet globalisering någongång? Vi lever inte lokalt längre utan internationellt. Därför så har vi även internationella nyheter bland nationella

  • Feminosa

    Hej, jag undrar om du har hört talas om begreppet globalisering någongång? Vi lever inte lokalt längre utan internationellt. Därför så har vi även internationella nyheter bland nationella

  • Mentat

    Visserligen har jag väldigt svårt att begripa ditt resonemang men jag kan ändå visa hur du löser ditt problem:
    Gå till svd.se, klicka på "Meny" längst uppe till höger och välj "Nyheter - Sverige"

    Så, varsågod!

  • Xenia

    Sverige är ingen bubbla som lever helt oberoende av omvärlden.

    Krig och elände långt borta kan medföra flyktingar hit.

    Oro och handelskrig långt borta kan medföra dyrare varor och arbetslöshet här.

Svar på tråden Utländska nyheter --> Zzzzz