• Anonym (Besviken sexbomb)

    Killar som haft/har gravida tjejer! - ingen sexlust?

    Hej allihopa!

    Jag kan säga att jag är en 25 årig tjej som ärligt ser riktigt bra ut( så dw är inte att jag tappat stinget och blivit tjock eller klär mig illa eller osminkad alltid som.kan vara svaret. Jag är alltid fräsch framför han. Ännu nogrannare nu sen jag blev preggo) . Har varit tillsammans med min sambo i lite över två år..

    När vi blev tillsammans var vi som många andra par är i början- sexdjur. Vi hade skönt, våldsamt och riktigt porrigt sex. Inga hämningar. Han kunde pumpa på i timmar och vilja fortsätta igen Detta ebbade ut meeeeer och mer. De var tydligt att de var han som tappade sexlusten mer. Och sen började jag då kolla porr och ta hand om mig själv då för att stilla min sexlust. Sex en gång på två veckor är inte Okej för mig. Då måste jag ju ta hand om mig själv. Detta alltid när han farit hemifrån, eller sover,snarkar på soffan eller lagar mst.

    Och nu sen jag blev gravid vill han knappt ta i mig? Men min sexlust är ju än högre. Och jag kan säga åt han att "du vill ju aldrig" och han svarar inte ens. Han bara liksom håller med?! Har till och med satt hans "hm" i min mun bara för att dra igång han. Ingen reaktion han bara stoppa in den i byxan igen och såg vidare på tv... whaaat WHY? Gör inte om de såklart för min självkänsla tröcks ju ner i avloppet. Han har varit sexaddict förut och kollar extremt mycket porr har han sagt själv men fick sluta för han tappa grepp om verkligheten. Är de det han har börjat med igen? Eller är en gravid kvinna sjukt osexigt? Jag har nyss börjat få mage,innan detta har de bara varit brösten som vuxit två-tre kupor. Och ändå känner han ingenting? Är de porr som förser hans lust? Vad tror ni? Eller är bara jag trög och borde ta för mig mer?

    Annars är han jättesnäll. Hjälper med saker och pysslar om. Älskar mig. Men. Sexet. Är . Stendött.

  • Svar på tråden Killar som haft/har gravida tjejer! - ingen sexlust?
  • Anonym (...)
    nevermind skrev 2018-01-05 15:17:27 följande:

    Hans "hm"??


    Ja, hans KUK, fattar du väl
  • Också gravid

    Har du pratat med honom om det här? Det vore ju den vettigaste vägen att börja. Bara han kan svara på om han tillfredställer sig med porr eller vad orsaken till den avtagande lusten är.

    Sen är det intressant att du likställer "tjock och osminkad" med att vara oattraktiv och osexig, och att killen därför inte skulle ha lust.

    Jag är tjock (har inte alltid varit det) och går ofta osminkad hemma, och vi har ändå sex lika ofta som förut trots 10 år tillsammans. Nu är jag gravid i vecka 28 och har inte lika stor lust som vanligt, men sambon skulle gärna köra på som vanligt.

    Det låter som ni behöver ha ett öppenhjärtigt samtal om det här.

  • Anonym (.)

    Vissa killar tappar ju lusten när tjejen är gravid. Jag gjorde inte det. Vet inte varför det är så. Prata med honom? Förstår att sex varannan vecka är jobbigt, jag vill gärna ha sex nästan varje dag...

  • Anonym (samma)

    Min kille är exakt likadan, men han säger att det beror på att det känns konstigt för honom när barnet ligger precis därinne. Så inget färdknäppande här tyvärr :-/ Det är jobbigt att höra att alla andra män är så sugna jämt, då tänker man lätt att det är en själv det är något fel på. 

  • Anonym (Besviken sexbomb)
    Också gravid skrev 2018-01-05 16:52:11 följande:

    Har du pratat med honom om det här? Det vore ju den vettigaste vägen att börja. Bara han kan svara på om han tillfredställer sig med porr eller vad orsaken till den avtagande lusten är.

    Sen är det intressant att du likställer "tjock och osminkad" med att vara oattraktiv och osexig, och att killen därför inte skulle ha lust.

    Jag är tjock (har inte alltid varit det) och går ofta osminkad hemma, och vi har ändå sex lika ofta som förut trots 10 år tillsammans. Nu är jag gravid i vecka 28 och har inte lika stor lust som vanligt, men sambon skulle gärna köra på som vanligt.

    Det låter som ni behöver ha ett öppenhjärtigt samtal om det här.


    Hej tack för ditt svar. :) kul att din käre sambo är samma sug. Jag känner mig så blåst och dålig när han inte ens reagerar då jag går förbi han nyduschad och naken :(

    ..Jag menade inte, verkligen inte att de är oattraktivt att vara size större.. Förlåt min klumpighet i utrrycket. Menar att jag är samma som innan - har Inte ändrat utseende drastiskt som de kan bli vid graviditet. Svullnad, finnar, eller sånt av hormonerna... etc. Utan bara att jag ser samma ut. Faktiskt bättre.. inte att jag slutat sminka mig och hålla mig fixad för att jag är gravid och får må dåligt eller så, som de lätt kan bli. (Min syster blev allergisk mot smink och fick visa sitt osminkade ansikte överallt i nio månader vilket gav många chocker när hon annars är väldigt piffig). De var så jag menade. jag ville verkligen förklara till rätta mig där :)
  • Anonym (Besviken sexbomb)
    Anonym (samma) skrev 2018-01-05 17:52:29 följande:

    Min kille är exakt likadan, men han säger att det beror på att det känns konstigt för honom när barnet ligger precis därinne. Så inget färdknäppande här tyvärr :-/ Det är jobbigt att höra att alla andra män är så sugna jämt, då tänker man lätt att det är en själv det är något fel på. 


    Okej, skönt att höra att jag inte är ensam om saken men tråkigt för din skull också. Man behöver verkligen få bekräftelse då kroppen kan förändras föralltid nu med bristningar på bröst och mage, slappare skinn och kanske tillochmed annorlunda mus. Är i vecka 25.. när bäbis kommer ut kommer jag hata mig själv och gömma min kropp då han inte vill ha mig NU hur ska han någonsin vilja ha mig efter allt detta? Jag är jätteattraherad av han, skulle aldrig sukta efter någon annan... så de känns så tråkigt hoppas du tar detta mer med en klackspark än vad jag gör: o
  • Anonym (J)

    Min sambo ville inte ha sex första graviditeten heller, trots att han alltid sagt hur fint det är med gravida kvinnor. Kändes mycket bättre när vi väl pratade igenom det.

    Nu andra graviditeten är det inte alls samma problem, och hans lust kom tillbaka efter förlossningen (min påverkades lite av amningen en period dock).

Svar på tråden Killar som haft/har gravida tjejer! - ingen sexlust?