• Anonym (man 35)

    Yngre tjejer på Tinder

    Har haft rätt stor framgång på Tinder med tjejer 38-45 (jag söker 18-45). När det kommer till tjejer 18-24 har jag inte lyckats alls. Jag förstår att de flesta i den åldern inte letar killar i min ålder. De som gör det kan väl välja och vraka exakt hur de vill. Jag är allätare och ibland uppskattar jag de äldre lite mer för även om de kanske inte lika fasta och tajta så har de lärt sig ett och annat på vägen. Att ha sex handlar ju väldigt lite om att vara snygg på pappret. Sedan kanske mitt utseende tilltalar de äldre lite mer, vad vet jag.

    Får också för mig att de flesta tjejer 18-22 som är på Tinder mest vill markandsföra sin instagram, kan dock ha fel.

    Vad är era erfarenheter?

  • Svar på tråden Yngre tjejer på Tinder
  • Anonym (man 35)
    Anna 59 skrev 2018-01-06 23:14:09 följande:

    Gubbsjuk


    Absolut inte.
  • Anonym (Intressant)

    Vad söker du hos dom yngre? Bara sex eller en relation där givande samtal kan utbytas? Känns det som att du har mycket gemensamt med så unga tjejer eller är du mer ute efter deras förhoppningsvis tighta kroppar?

  • Anonym (Realist)

    Yngre tjejer vill ha ngn som passar som far till blivande barn. Du är väl inte så mycket att avla på

  • Anonym (man 35)
    Anonym (Intressant) skrev 2018-01-06 23:22:11 följande:

    Vad söker du hos dom yngre? Bara sex eller en relation där givande samtal kan utbytas? Känns det som att du har mycket gemensamt med så unga tjejer eller är du mer ute efter deras förhoppningsvis tighta kroppar?


    Utgångspunkten är endast sex med alla jag träffar men vem vet. Kan nog inte se ett förhållande med någon under 25 och över 40, men man skall aldrig säga aldrig. Mest gillar jag bara sex och variation. Jag har satt på några 50+ också även om det inte var via Tinder och på den tiden var jag runt 25 :)
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (man 35) skrev 2018-01-06 23:26:49 följande:

    Utgångspunkten är endast sex med alla jag träffar men vem vet. Kan nog inte se ett förhållande med någon under 25 och över 40, men man skall aldrig säga aldrig. Mest gillar jag bara sex och variation. Jag har satt på några 50+ också även om det inte var via Tinder och på den tiden var jag runt 25 :)


    Okej, då förstår jag variation faller vissa i smaken. ;)
  • Anonym (12345)

    Inga problem att träffa ynngre tjejer fö sex / sällskap.
    Var bara tydlig att du är givmild och bjuder till, det finns en skara som gärna låter en skämmas bort, med pengar och presenter och resor mot lite sex.

    Räkna dock med att dom inte är intresserad av dig och dra när dom tröttnat eller om dom slutar bjuda till.

  • Anonym (.)
    Anonym (man 35) skrev 2018-01-06 22:44:42 följande:

    Har haft rätt stor framgång på Tinder med tjejer 38-45 (jag söker 18-45). När det kommer till tjejer 18-24 har jag inte lyckats alls. Jag förstår att de flesta i den åldern inte letar killar i min ålder. De som gör det kan väl välja och vraka exakt hur de vill. Jag är allätare och ibland uppskattar jag de äldre lite mer för även om de kanske inte lika fasta och tajta så har de lärt sig ett och annat på vägen. Att ha sex handlar ju väldigt lite om att vara snygg på pappret. Sedan kanske mitt utseende tilltalar de äldre lite mer, vad vet jag.

    Får också för mig att de flesta tjejer 18-22 som är på Tinder mest vill markandsföra sin instagram, kan dock ha fel.

    Vad är era erfarenheter?


    Du måste vara mycket mer aggressiv ju yngre tjejerna är i det spannet du nämner.

    Som du säger så kan de ju välja exakt som de vill. 

    Men unga tjejer har en sexualitet och därmed måste de välja, och sättet de väljer på är max njutning även om de kanske inte skulle hålla med om det själva.

    Din fördel är att du kan projicera mer makt, mer kontroll, mer erfarenhet, det är dina konkurrensfördelar.

    Inget av det kanske är sant, men absolut ingenting i kvinnans sexualitet är grundat i sansad verklighet, så du det handlar ändå bara om vad du kan projicera i slutänden.

    Vad som är emot dig är samhället, som hatar manlig sexualitet, se kommentarerna från kvinnor i tråden, och därmed sätter det gränser för hur aggressiv du kan vara utan att bli avstängd från Tinder, hamna i trubbel osv.

    Men det är samtidigt en av orsakerna till att det fungerar, endast tillsynes kostsamma signaler ger tillgång vaginor. Din uppgift är därför att låtsas att ge ifrån kostsamma signaler samtidigt som du minimerar risk.

    I framtiden får vi genmanipulera fram kvinnor vi faktiskt kan prata med men fram till dess så gäller de här reglerna.
  • Anonym (Urk)
    Anonym (.) skrev 2018-01-06 23:36:08 följande:
    Du måste vara mycket mer aggressiv ju yngre tjejerna är i det spannet du nämner. Som du säger så kan de ju välja exakt som de vill.  Men unga tjejer har en sexualitet och därmed måste de välja, och sättet de väljer på är max njutning även om de kanske inte skulle hålla med om det själva. Din fördel är att du kan projicera mer makt, mer kontroll, mer erfarenhet, det är dina konkurrensfördelar. Inget av det kanske är sant, men absolut ingenting i kvinnans sexualitet är grundat i sansad verklighet, så du det handlar ändå bara om vad du kan projicera i slutänden. Vad som är emot dig är samhället, som hatar manlig sexualitet, se kommentarerna från kvinnor i tråden, och därmed sätter det gränser för hur aggressiv du kan vara utan att bli avstängd från Tinder, hamna i trubbel osv. Men det är samtidigt en av orsakerna till att det fungerar, endast tillsynes kostsamma signaler ger tillgång vaginor. Din uppgift är därför att låtsas att ge ifrån kostsamma signaler samtidigt som du minimerar risk. I framtiden får vi genmanipulera fram kvinnor vi faktiskt kan prata med men fram till dess så gäller de här reglerna.

    Hahaha en till gubbsjuk stackare. Bitterkuk dessutom Förstår att ni inte får några ragg...
Svar på tråden Yngre tjejer på Tinder