• Anonym (nyfiken)

    Låna ut frun över natten?

    Jag har en fantasi som går ut på att min fru har en fast älskare som hon sover över hos regelbundet (en gång i månaden eller så). Jag tänder verkligen på tanken att hon kommer hem med ett retfullt leende på läpparna och berättar för mig vad som hände under natten vid nästa tillfälle då vi knullar.

    Hon säger att hon inte är främmande inför tanken på att åka hem till någon, men att hon i så fall vill ha trekant med honom först. Hon säger att hon vill kunna känna sig trygg, vilket jag har full förståelse för. Det är viktigt för mig att inte tjata på henne eller pressa henne.

    Vi har haft härliga träffar med en extra man tidigare, och vi använder ofta dessa minnen när vi är ensamma i sängen. Det är med andra ord inte så hon är obekant eller obekväm med att vara med andra. Vi har varit gifta i cirka tio år och vi är väldigt trygga med varandra.

    Är det någon mer som fantiserar om detta? Är det kanske till och med någon som har erfarenhet? Någon som har några ideér eller tips som jag kan berätta för henne? Jag är intresserad av både män och kvinnors perspektiv på det hela.

    Vi är som sagt trygga med varandra, så varningar om svartsjuka och fördömanden undanbedes.

  • Svar på tråden Låna ut frun över natten?
  • Anonym (Mr Q)

    Jag har massor med fantasier om när andra män är med min fru. Finns oändligt med situationer. Jag har nästan varit på väg att iscensätta något men lät det vara.

  • Anonym (Riktig man)

    Jag skulle aldrig någonsin vilja att min flickvän låg med en annan man och tanken tänder mig inte det minsta.

    Däremot kan jag tänka mig att sätta på någon annans flickvän, sambo eller fru om hon är fräsch och jag tycker hon är snygg. Det har hänt att jag gjort det också, både med och utan den andra partens vetskap.

  • Anonym (ori)
    Anonym (nyfiken) skrev 2018-01-08 21:38:51 följande:

    Jag har en fantasi som går ut på att min fru har en fast älskare som hon sover över hos regelbundet (en gång i månaden eller så). Jag tänder verkligen på tanken att hon kommer hem med ett retfullt leende på läpparna och berättar för mig vad som hände under natten vid nästa tillfälle då vi knullar.

    Hon säger att hon inte är främmande inför tanken på att åka hem till någon, men att hon i så fall vill ha trekant med honom först. Hon säger att hon vill kunna känna sig trygg, vilket jag har full förståelse för. Det är viktigt för mig att inte tjata på henne eller pressa henne.

    Vi har haft härliga träffar med en extra man tidigare, och vi använder ofta dessa minnen när vi är ensamma i sängen. Det är med andra ord inte så hon är obekant eller obekväm med att vara med andra. Vi har varit gifta i cirka tio år och vi är väldigt trygga med varandra.

    Är det någon mer som fantiserar om detta? Är det kanske till och med någon som har erfarenhet? Någon som har några ideér eller tips som jag kan berätta för henne? Jag är intresserad av både män och kvinnors perspektiv på det hela.

    Vi är som sagt trygga med varandra, så varningar om svartsjuka och fördömanden undanbedes.


    Intressant. Skulle själv inte vilja låna ut en min partner. Ålder på er?
  • Anonym (Va??)

    Alltså "låna ut" Som om din fru vore en gräsklippare eller nåt. Fy fan.

  • Anonym (Sick)
    Anonym (Va??) skrev 2018-01-08 22:27:54 följande:

    Alltså "låna ut" Som om din fru vore en gräsklippare eller nåt. Fy fan.


    Eller hur hahaha
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (ori) skrev 2018-01-08 22:22:03 följande:
    Intressant. Skulle själv inte vilja låna ut en min partner. Ålder på er?
    Jag är i 40-årsåldern och hon är några år yngre än jag.

    Jag är medveten om att detta är en speciell läggning och att de flesta inte vill göra detta. Det måste dock sägas att det fortfarande är en av de vanligare fantasierna.

    Det är viktigt för mig och min fru att det klickar och att vi har en bra relation med extramannen. Både jag och hon vill känna oss trygga med att mannen som vi träffar är vettig och förstår vad en relation av den här typen innebär. På grund av detta så är det ganska svårt att träffa någon som vi trivs med. Det är inte bara att gå in på en kontaktsida och leta upp någon, utan det krävs flera veckors skrivande och minst en träff utan sex innan vi känner oss säkra.

    Det var dumt av mig att använda mig av ordet låna i rubriken eftersom att det indikerar någon form av ägandeförhållande. Jag och min fru har en mycket bra relation och detta är något som vi båda vill och uppskattar. Visst har vi olika preferenser (hon uppskattar trekant mer), men det är sådant som man kan prata om i en bra relation.

    Det finns liknande fantasier som andra tänder på men som lämnar mig kall. Jag är till exempel inte ett dugg intresserad av gangbang, olika typer av klubbar eller förnedring. Jag är inte heller fixerad av att träffa flera olika män eller av penisstorleken hos extramannen, något som jag vet att många andra är. Jag respekterar dock de som tänder på detta.
  • Linux1003
    Anonym (Va??) skrev 2018-01-08 22:27:54 följande:

    Alltså "låna ut" Som om din fru vore en gräsklippare eller nåt. Fy fan.


    Stopp och belägg! Skulle aldrig falla mig in och låna ut gräsklipparen.
  • Anonym (nyfiken)
    Clark73 skrev 2018-01-09 17:12:55 följande:
    Vi bor nära Gbg, är nyfiken på om vi skulle klicka......
    Jag vill förbli anonym på det här forumet, men vi planerar att lägga ut en annons under våren så att vi kan träffa någon under semestern. Vem vet, du kanske hittar den?
  • Clark73
    Anonym (nyfiken) skrev 2018-01-09 18:31:26 följande:
    Jag vill förbli anonym på det här forumet, men vi planerar att lägga ut en annons under våren så att vi kan träffa någon under semestern. Vem vet, du kanske hittar den?
    Eller varför inte kik, då kan du vara annonym, tills vi ser om det klickar????
Svar på tråden Låna ut frun över natten?