Inlägg från: Linda2barnsmamma |Visa alla inlägg
  • Linda2barnsmamma

Ung förälder?

Hej.

Första barnet ; 19 år

Andra barnet ; 20 år

Tredje barnet ; BF 25 februari.

Jag är nu 27 och pappan till alla 3 är 28 år. Vi har varit tillsammans i 10 år och gifta i 5 . Det funkar kanon fortfarande

• Linda2barnsmamma
    Woohooo skrev 2018-01-09 16:28:20 följande:

Åh vad härligt! Önskar er all lycka till med graviditeten! <3

Tack så mycket :)
  • Linda2barnsmamma

Som sagt så va ja 19 år när första kom och nu e jag 27 och ska ha tredje. Jag är jätteglad över våra val och det har gått så bra så

Så synd att det ska va så mycket fördomar. Man blir den mamma man gör sig till och ja har samma partner än idag som jag hade till min första och andra.

Vi må va unga men så mycket tid vi kommer ha med våra barn och orken som kommer finnas kvar en lång tid framöver är guld för mig ! :)

Lycka till med bebisverkstan

• Linda2barnsmamma
    Woohooo skrev 2018-01-13 10:37:02 följande:

Åh, så underbart det låter! Stort lycka till med graviditeten! <3

Jag kan avslöja ser jag bara för en stund sedan fick ett svagt positivt test... :D

Ja det är det verkligen. Min mamma var oxå 19 när jag föddes och det är hur skönt som helst att ha henne så nära och vi har en så bra relation, hoppas ja får detsamma med mina flickor

Nej men så roligt :) ja hoppas dom blir starkare . Återkom när du testat igen
  • Linda2barnsmamma

Ja ja kan ju inte mer en stå för vad jag tycker och varit med om. Min flickor är 6 och 8 år idag och tredje kommer snart.

Ja har aldrig känt som du, har aldrig ångrat mig. Men kan bero på uppväxt och sånt runtomkring.

Tycker det är jättebra att de finns människor (som du exempel) som skriver precis som du känner. Är nog många fler som känner som du men inte vågar säga eller stå för det. :)

Men ja som sagt älskar det här livet. Vi har bra rutiner , bra jobb och stor lägenhet. Sen är vi även familjehem åt en 16 åring.

Så mitt liv kan inte bli bättre känner ja.

Samtidigt.... starkt av dig att stå för vad du känner . :)

• Linda2barnsmamma
    Woohooo skrev 2018-01-14 01:57:24 följande:

För folk som är intresserade; JAG ÄR GRAVID! :D

Så mysigt ! Stort grattis. <3
Svar på tråden Ung förälder?