• Livsnjutaren38

    Finns det fler som gillar oskyddat?

    Finns det fler som gillar oskyddat sex ?

    Som går igång på tanken att befrukta eller befruktas finns ?

  • Svar på tråden Finns det fler som gillar oskyddat?
  • Anonym (Maybe)
    Livsnjutaren38 skrev 2018-01-10 14:35:04 följande:

    Tråkigt att det blivit så för dig:(

    Att få tömma sig i en oskyddad tjej/kvinna slår allt annat .


    Jag tömmer mig hellre i en man..
  • Anonym (hej)
    Anonym (Försiktiga) skrev 2018-01-11 08:16:58 följande:
    Frågar du oss? Ja, ibland sprutar jag i henne. Men inte urskillningslöst. Som sagt försöker vi vara försiktiga. Så vi använder hela paletten från att avstå sex, avbryta, hålla oss till säkra perioder, använda icke-penetrerande tekniker till fullbordat samlag. Vi avgör från gång till gång hur vi gör och ofta blir det ett spontant beslut i stundens hetta vilket förstås inte alltid främjar säkerhetstänkandet. Det är i stor utsträckning flickvännen som får styra, jag försöker vara lyhörd för hennes känsla för vad vi vågar göra.
    Mitt första barn blev till på det sättet. Vi kom överens om att vi inte försöker aktivt, men att om det blir barn så blir det barn.
  • Anonym (Försiktiga)
    Anonym (hej) skrev 2018-01-11 17:11:48 följande:
    Mitt första barn blev till på det sättet. Vi kom överens om att vi inte försöker aktivt, men att om det blir barn så blir det barn.
    Hur gamla var ni? Hur länge tog det innan du blev gravid?
  • Anonym (hej)
    Anonym (Försiktiga) skrev 2018-01-11 20:47:14 följande:
    Hur gamla var ni? Hur länge tog det innan du blev gravid?
    Jag var 28 och hon var 26 när vi fick vårt första barn. Eftersom att jag är man så kan jag inte bli gravid, men vi hade hur som helst varit ihop i ett och ett halvt år innan hon blev blev det.

    Efter det så har vi fått två barn till, men de var planerade. När vi skaffade dem så blev hon i båda fallen gravid på första försöket.
  • Anonym (Försiktiga)
    Anonym (hej) skrev 2018-01-11 21:09:04 följande:
    Jag var 28 och hon var 26 när vi fick vårt första barn. Eftersom att jag är man så kan jag inte bli gravid, men vi hade hur som helst varit ihop i ett och ett halvt år innan hon blev blev det.

    Efter det så har vi fått två barn till, men de var planerade. När vi skaffade dem så blev hon i båda fallen gravid på första försöket.
    Ok. Försökte ni alltså vara försiktiga som vi eller hade ni bara oskyddat sex men spontant utan planering för att "göra barn"?
  • Anonym (hej)
    Anonym (Försiktiga) skrev 2018-01-11 22:00:44 följande:
    Ok. Försökte ni alltså vara försiktiga som vi eller hade ni bara oskyddat sex men spontant utan planering för att "göra barn"?
    Det var lite si och så med försiktigheten. Hon ville ha barn på stubben och jag var lite osäker på om det var rätt tidpunkt. Jag höll koll på hennes mens och körde med säkra perioder fullt medveten om att det var 100 procent säkert. Vi hade talat om saken och hon var fullt medveten om min inställning.

    Hur som helst gick det som det gick. När jag fick reda på att hon var gravid så blev jag glad och vi har älskat vår dotter från den stunden. Jag har aldrig på något sätt ångrat att vi skaffade henne eller hennes lillebrorsor.
  • Anonym (Försiktiga)
    Anonym (hej) skrev 2018-01-11 22:12:55 följande:
    Det var lite si och så med försiktigheten. Hon ville ha barn på stubben och jag var lite osäker på om det var rätt tidpunkt. Jag höll koll på hennes mens och körde med säkra perioder fullt medveten om att det var 100 procent säkert. Vi hade talat om saken och hon var fullt medveten om min inställning.

    Hur som helst gick det som det gick. När jag fick reda på att hon var gravid så blev jag glad och vi har älskat vår dotter från den stunden. Jag har aldrig på något sätt ångrat att vi skaffade henne eller hennes lillebrorsor.
    Så det hängde på dig att hålla kolla på de säkra perioderna alltså? Hon "hjälpte inte till"? Tror du att det var någon oregelbundenhet i ägglossningen som gjorde det eller missade du helt enkelt? Själva har vi inte så strikt med perioder utan som sagt så blandar vi lite olika försiktighetsknep och tar risker i varierande utsträckning. Flickvännen är bara 21 och väl medveten om att det kan få stora konsekvenser för studier m.m. om hon blir gravid, men vi har jätteskönt med varandra så det är värt vissa risker. 
  • Anonym (hej)
    Anonym (Försiktiga) skrev 2018-01-12 07:52:04 följande:
    Så det hängde på dig att hålla kolla på de säkra perioderna alltså? Hon "hjälpte inte till"? Tror du att det var någon oregelbundenhet i ägglossningen som gjorde det eller missade du helt enkelt? Själva har vi inte så strikt med perioder utan som sagt så blandar vi lite olika försiktighetsknep och tar risker i varierande utsträckning. Flickvännen är bara 21 och väl medveten om att det kan få stora konsekvenser för studier m.m. om hon blir gravid, men vi har jätteskönt med varandra så det är värt vissa risker. 
    Det var mitt beslut att använda mig av säkra perioder och det var jag som försökte hålla koll. Min fru var lite oregelbunden, och jag visste som sagt (även om jag skrev fel i förra inlägget) att det inte var speciellt säkert.

    Jag bortsåg från detta eftersom att jag ändå ville ha barn med henne, jag var bara lite osäker på tidpunkten. Vi är fortfarande ihop och är numera gifta, så jag har inte funderat så mycket på den saken efter att hon faktiskt blev gravid.

    Det var annorlunda med tidigare flickvänner, som jag inte ville ha barn med. Jag förlitade mig aldrig på deras perioder enbart. Visst höll jag koll, men jag använde mig även av andra metoder som till exempel avbrutet. Jag är medveten om att många säger att det inte säkert med avbrutet, men eftersom att jag inte får något förkladd så klarade jag mig i närmare 10 år med den metoden. Jag tror att ungdomsmottagningar och liknande avråder eftersom att en stor del av befolkningen inte har koll på sin förmåga helt enkelt.
  • meerkat

    Jag vill gärna tömma mej i fittan oskyddat

    Men min fru tillåter inte det och jag blir nästan nedstämd och kan inte spruta över huvud taget jag vet inte vad jag ska göra för att få att förstå hur det känns för mig att inte få göra det

    Hon vill inte ha satsen i fittan

    Hon vill inte ha satsen på fittan

    Hon vill inte ha satsen på magen

    Hon vill inte ha satsen på brösten

    Hon vill inte ha satsen på ryggen

    Det enda som går bra är att jag sprutar på min mage

    TRÅKIGT SÅ IN I H+++++E

  • Anonym (sexy)

    När jag och tjejen körde oskyddat så var det avbrutet och säkra perioder som vi använde oss av och under de säkra perioderna sprutade jag i henne.

Svar på tråden Finns det fler som gillar oskyddat?