• Anonym (Ninni)

    Att få ont i slidan av för mycket sex

    Hej,

    sedan några månader tillbaka har jag träffat en ny kille som gör mig helt galen i sängen. Vi är båda två tokiga i varandra och beskriver att ingen av oss har haft så mycket sex i tidigare relationer som nu med varandra. Allt känns fantastiskt men häromdagen när vi skulle ligga kunde jag inte få in den i mig. Det värkte något fruktansvärt och jag behövde andas i en fyrkant. Trots att jag var upphetsad funkade det inte.

    Dagen innan hade vi haft mycket sex och nu funderar jag på om det är därför jag har ont? Hur pass vanligt är det att få smärtor/sveda i slidan på grund av för mycket sex? Visserligen ett lyxproblem men lite jobbigt är det 

  • Svar på tråden Att få ont i slidan av för mycket sex
  • villbusa

    Det händer nog ibland om man som du beskriver varit rejält i farten. I alla fall här några av mina kvinnor påstått det. För övrigt händer det oss män oxå att vi blir ömma i pung o ollon när livet varit osedvanligt hårt o sexigt!

  • Anonym (mhm)
    Anonym (Ninni) skrev 2018-01-12 19:36:29 följande:

    Hej,

    sedan några månader tillbaka har jag träffat en ny kille som gör mig helt galen i sängen. Vi är båda två tokiga i varandra och beskriver att ingen av oss har haft så mycket sex i tidigare relationer som nu med varandra. Allt känns fantastiskt men häromdagen när vi skulle ligga kunde jag inte få in den i mig. Det värkte något fruktansvärt och jag behövde andas i en fyrkant. Trots att jag var upphetsad funkade det inte.

    Dagen innan hade vi haft mycket sex och nu funderar jag på om det är därför jag har ont? Hur pass vanligt är det att få smärtor/sveda i slidan på grund av för mycket sex? Visserligen ett lyxproblem men lite jobbigt är det 


    Får köra i 2an som variation.
  • Anonym (Irma)

    Visst kan man få ont av för mycket sex. Förutom "skavsår" så kan det ju hända att man får in grejer(bakterier, ludd och annan skit) där den inte ska vara (typ i slidan) som man säkert också kan få ont av!
    Man kan ju också vara lite överkänslig mot någons sperma!

  • Anonym (S)

    Det händer!

    Sitter själv helt öm just nu.. det går över!

    Ni får använda er av smekningar utanpå & tunga om ni inte kan hålla er ifrån varandra ;)

Svar på tråden Att få ont i slidan av för mycket sex