• Äldre 18 Jan 07:44
    1878 visningar
    6 svar
    6
    1878

    Watch: Cathy Newman’s catastrophic interview with Jordan Peterson

    Watch: Cathy Newman?s catastrophic interview with Jordan Peterson

    blogs.spectator.co.uk/2018/01/watch-cathy-newmans-catastrophic-interview-with-jordan-peterson/

    Notera att hon lägger ord i mun på honom, avbryter och gör förhastade slutsatser under hela intervjun.


    Han är genomgående lugn och saklig. Beundransvärt att stå emot hennes känslostorm utan att låta sig dras ner till hennes nivå. 

  • Svar på tråden Watch: Cathy Newman’s catastrophic interview with Jordan Peterson
  • cb66
    Äldre 18 Jan 10:56
    #1

    Varje timme görs det ca 63 500 intervjuver i TV världen över. Varför är denna så viktig? Jag kollar mycket på Peruansk TV har du några tips där?

  • Äldre 18 Jan 11:03
    #2

    Såg den igår kväll. Väl värd tiden om ni är intresserade av manligt vs. kvinligt, löneskillnader mellan män och kvinnor och sådana ämnen. Hört honom förut, han är riktigt bra, en riktigt kompetent man inom sitt område.

    Och vad hon försööööker! Skrattande

  • Äldre 19 Jan 00:07
    #3
    cb66 skrev 2018-01-18 10:56:06 följande:

    Varje timme görs det ca 63 500 intervjuver i TV världen över. Varför är denna så viktig? Jag kollar mycket på Peruansk TV har du några tips där?


    En ledtråd:


    Jag har gjort en post under FORUM JÄMSTÄLLDHET/GENUS - SAMHÄLLE


    ... och inte helt oväntat så handlar intervjun om just detta.


    Är du nykter?

  • Femhen­ist
    Äldre 22 Jan 14:53
    #4

    Ja, det var en fantastisk bra intervju. Tror att det blir en milstolpe i den tramsfeministiska tid vi lever i. 

  • Äldre 27 Jan 13:00
    #5

    Antingen är Cathy helt dum i huvudet, eller så är hon medvetet passiv aggresiv för att försöka få Jordans att framstå som "a bad man" med onda åsikter. 

    Gång på gång måste Jordan rätta henne att det är inte så han menade. Hon plockar ett argument och plockar samtidigt bort alla hans andra argument trots att de hör ihop. 

  • Äldre 27 Jan 13:01
    #6
    cb66 skrev 2018-01-18 10:56:06 följande:

    Varje timme görs det ca 63 500 intervjuver i TV världen över. Varför är denna så viktig? Jag kollar mycket på Peruansk TV har du några tips där?


    Är inte jämställdhet en viktig fråga för dig? Jordan har många fans och har åsikter som många på vänsterkanten är rädda för.
Svar på tråden Watch: Cathy Newman’s catastrophic interview with Jordan Peterson