• Anonym (Vill må bra)

    Snälla hjälp

    Hej, jag undrar en väldigt enkelfråga egentligen.

    Jag är 17 år, utsatt som 15 åring av upprepande våldtäckt, där jah även blev inspelad och uthängd på sociala medier. De här gav mej såklart ärr för livet, jag skämdes och vägrade erkänna jag behöver hjälp att bearbeta de här så tog ingen hjälp först jag var 16 då panikattacker och min depression och alla andra räddande och problem ja hade fått. Så nu har jag gått till BUP i ett år men de funkar inte så bra längre pga olika anledningar. Jag har fått en ny bra pojkvänn som repsekterar och förstår mej och skulle aldrig göra något jag inte är okej med, nästan 2 år Tillsammans och allt har varit bra. Men jag kan fortfarande inte efter mer en 2 år sedan händelsen så kan jag fortfarande inre ha sex 99/100 gånger. De kan kännas jätte bra, och jag kan vara sexuellt frustrerad men de bara får inre min kropp spänner som, jag kniper igen, gömmer mitt ansikte o kryper ihop som ett lotter barn skamsen, och gråter, vissa fall börjar en panikattack. FAST jag samtidigt är sexuellt frustrerad och vill de. De här börjar bli väldigt jobbigt speciellt när jag har en bra kille som avslutar innan jag själv ens märker jag kommer bryta ihop snart. Han märker de på skakningar i min kropp eller liknande.

    Kan man få hjälp mot de här? Finns de någon spatial kurator eller hjälp mot de här? Förutom bup o ungdomsbmpttagningen osv?

  • Svar på tråden Snälla hjälp
  • Anonym (hmm)

    Låter som offermentalitet om du frågar mig.

    Vad har din nya kille gjort dig?

  • Anonym (Gubbe)

    Usch va hemskt!
    Låter som det måste få ta tid, har aldrig själv blivit utsatt för övergrepp men tror på KBT som behandling om du hittar någon du känner dig bekväm med, ge inte upp om det inte fungerar med den första du träffar.
    Du har hela livet framför dig, bra att du försöker ta tag i det som får dig att må dåligt så du kan lägga det mer bakom dig.

    Lycka till!!!

  • Anonym (cx)
    Anonym (hmm) skrev 2018-01-23 01:12:37 följande:

    Låter som offermentalitet om du frågar mig.

    Vad har din nya kille gjort dig?


    Är du helt tappad i marken som liten eller?
Svar på tråden Snälla hjälp