Affär
Ja du TS, inom kort kommer du vara i skilsmässa och undra hur i helvete du kunde varit så jävla korkad att du sumpade ditt förhållande och halva tiden med dina barn på några knull med en äckligt 50 gubbe. Grattis!!!
Ja du TS, inom kort kommer du vara i skilsmässa och undra hur i helvete du kunde varit så jävla korkad att du sumpade ditt förhållande och halva tiden med dina barn på några knull med en äckligt 50 gubbe. Grattis!!!
De hör såklart till att jag har man och två barn med.
Funderar mest på vad ni tror han vill? Vill han fortsätta ligga med mej? Vill inte att han ska sluta? Jag tror att han aldrig kommer vara den trogna typen. Vet att han varit otrogen innan mot sin fru men aldrig såhär länge.
Du funderar på om snuskgubben kan va trogen?
Du har inga funderingar på hur du själv beter dig?
Du pissar på dina barn, din man, ert förhållande hur hade tänkt att det ska bli i framtiden?
Det du ska göra är att berätta för din man vilken djävla sopa du är och låta honom bestämma vad som ska ske.
Hur fan kan du skita i din familj på det viset?
Du har alltså knullat snusket drygt ett år och det har inte kommit fram till din man ännu?
Jag ville mest ha ert råd om vad ni tror att mannen vill. Inte era hemska kommentarer om mej.

Barnen skulle hålla med mig :0