• Anonym (vad är orsaken?)

    hora och??

    Undrar ofta över varför man kallar tjejer/kvinnor för fula nedlåtande saker om de ligger med många killar, och om killar ligger med många tjejer/kvinnor, så blir de i stället kallat för "trevligare" saker som tjejtjusare, kan få vem som helst, skitsnygg, alla tjejer vill hahonom, casanova, stålmannen, och fan och hans moster. Varför inte kalla dem horor, precis som tjejerna blir kallade (horrbock?)

  • Svar på tråden hora och??
  • Anonym (LåsNyckel)
    Anonym (Mella) skrev 2018-01-27 18:35:35 följande:
    Och sen är låset sönder för alla andra som vill in. Då behövs inte längre en magisk nyckel för att komma in där.
    Vi är överens, släggor är en dålig ide.

    Dålig form och inte sporty.

    Lås tål en hel del dock, så de kan lagas. Lås har funnits länge länge och om de varit väldigt sköra så skulle de inte finnas. Så de med trasigt lås ska veta att de blir hela igen, det är en viktig insikt.
  • Anonym (Mella)
    Anonym (LåsNyckel) skrev 2018-01-27 18:37:26 följande:

    Nej, inte din fitta. Men andras.


    Det gäller alla fittor. Trycker en hård kuk så förblir de inte stängda. Oavsett vilken kuken är.
  • Anonym (Mella)
    Anonym (LåsNyckel) skrev 2018-01-27 18:40:57 följande:

    Vi är överens, släggor är en dålig ide.

    Dålig form och inte sporty.

    Lås tål en hel del dock, så de kan lagas. Lås har funnits länge länge och om de varit väldigt sköra så skulle de inte finnas. Så de med trasigt lås ska veta att de blir hela igen, det är en viktig insikt.


    Finns månha som aaldrig blir hela igen efter en våldtäkt. Vågar nog tilo och med påstå att de flesta om inte alla inye blir det.
  • Anonym (LåsNyckel)
    Anonym (Mella) skrev 2018-01-27 18:48:07 följande:
    Det gäller alla fittor. Trycker en hård kuk så förblir de inte stängda. Oavsett vilken kuken är.
    Nej, men din.
  • Anonym (LåsNyckel)
    Anonym (Mella) skrev 2018-01-27 18:53:35 följande:
    Finns månha som aaldrig blir hela igen efter en våldtäkt. Vågar nog tilo och med påstå att de flesta om inte alla inye blir det.
    Absolut fel.

    Kvinnor har funnits med i riktigt hårda tider där de under länga perioder haft sex med män de inte valt eller där våldtäkt varit standardsex.

    Kvinnor är inte sköra, de är extremt tåliga och designade för överlevnad i en tuff hård värld. De går inte sönder av sex de ogillar och inte av våldtäkt heller.

    Men det går säkert att förstöra en kvinna, men då om de är väldigt unga kanske barn, en vuxen kvinna förstör man inte så lätt, i alla fall inte med en kuk. Kukar är rätt ofarliga egentliga. Det är kulturen som laddat kuk och oskuld till saker de inte är.
  • Anonym (Mella)
    Anonym (LåsNyckel) skrev 2018-01-27 18:56:34 följande:

    Nej, men din.


    Anonym (LåsNyckel) skrev 2018-01-27 18:56:34 följande:

    Nej, men din.


    Jo, alla.
  • Anonym (Mella)
    Anonym (LåsNyckel) skrev 2018-01-27 19:01:19 följande:

    Absolut fel.

    Kvinnor har funnits med i riktigt hårda tider där de under länga perioder haft sex med män de inte valt eller där våldtäkt varit standardsex.

    Kvinnor är inte sköra, de är extremt tåliga och designade för överlevnad i en tuff hård värld. De går inte sönder av sex de ogillar och inte av våldtäkt heller.

    Men det går säkert att förstöra en kvinna, men då om de är väldigt unga kanske barn, en vuxen kvinna förstör man inte så lätt, i alla fall inte med en kuk. Kukar är rätt ofarliga egentliga. Det är kulturen som laddat kuk och oskuld till saker de inte är.


    Jasså. Men förut skrev du att låset går sönder och att det viktigt att veta att man kan bli hel igen. Nu säger du att det inte går sönder.
  • Anonym (Lina)
    Anonym (LåsNyckel) skrev 2018-01-27 19:01:19 följande:

    Absolut fel.

    Kvinnor har funnits med i riktigt hårda tider där de under länga perioder haft sex med män de inte valt eller där våldtäkt varit standardsex.

    Kvinnor är inte sköra, de är extremt tåliga och designade för överlevnad i en tuff hård värld. De går inte sönder av sex de ogillar och inte av våldtäkt heller.

    Men det går säkert att förstöra en kvinna, men då om de är väldigt unga kanske barn, en vuxen kvinna förstör man inte så lätt, i alla fall inte med en kuk. Kukar är rätt ofarliga egentliga. Det är kulturen som laddat kuk och oskuld till saker de inte är.


    Om kvinnan inte blir förstörd fysiskt av en våldtäkt. Så blir hon det sannolikt psykiskt. Det säger sig självt. När en kvinna inte är beredd på samlag. Dåligt att skriva att ingen blir förstörd av en kuk.
  • Danniboy

    Som kille själv VET jag att i princip 99% av de killar som kallar tjejer hora/slampa gör det av ren sexuell frustration, för att de i själva verket drömmer om att få ligga med en sån tjej. Att killar drömmer om att ha sex med erfarna tjejer som kan ta en till nirvana är givet. Det är bara svagt och patetiskt av killar att istället för att erkänna att man i själva verket drömmer om att få ligga med en sådan tjej, väljer att smutskasta henne, antingen genom att sprida rykten eller kalla henne hora, slampa, orre etc. Allt det påvisar är ens egna svagheter, inget annat.

    Så, till slutsatsen; Slampiga brudar är FANTASTISKA. Hade jag varit tjej hade jag 99,9999999999% säkert varit värsta slampan, och det med stolthet. Hade sugit kuk på en vardaglig basis. Inget fel att älska sex, och inget fel att knulla runt. Att bli kallad hora/slampa borde verkligen börja ses som komplimanger, för det är vad de i själva verket är.

    Källor: Våra (killars) reptilhjärnor


     

  • Anonym (Same shit)

    Jag skulle aldrig i livet välja en kille som jag visste hade knullat runt och som ALLA tjejer ville ha. Blir äcklad av tanken..

  • Anonym (Inte läst allt)

    Jag har inte läst allt. Men kan säga att man får ta mycket som tjej. Mitt x har helhjärtat gått in för att psyka mig. Det han vräkt ur sig senaste tiden är " du är en jävla hora och subba! Du ska enbart hålla käften och dra åt helvete!!" allt detta inför våra barn på 2 år. Orosanmälan gjord. Ledde ingen vart, då han förnekar och ljuger bort allt.

    Nu det sista han skrev till mig i sms.

    " du är en jävla kloakråtta som borde bo på Rumäniens gator! Sedan " du är jävulens dotter. " sedan " du är ett förbannade avskum o helvete!" sedan " du är utvecklings störd" sedan,, du " har borderline ". Sedan när jag blev arbetslös. En annan historia då han gick in på mitt arbete o smutskasta mig inför alla.. Då sa han ; " hur känns det nu som en arbetslös? Din looser! ". Efter det drog han upp om en våldtäkt jag var med om. Då skrev han " du sätter bara dit alla" det tog nästan hårdast då jag fortfarande inte kommit över det. Efter det så kastar han all skit han kan på mig. Detta var bara en liten del av allt jag får utstå. Ingen orosanmälan leder nån vart. Då han ljuger sig ur allt. Ingen polisanmälan leder nånvart då han ljuger sig ur allt. Man har inte samhällets stöd om man blir utsatt. Inte någon hjälper en...

  • Anonym (Mella)
    Anonym (Inte läst allt) skrev 2018-02-09 18:08:41 följande:

    Jag har inte läst allt. Men kan säga att man får ta mycket som tjej. Mitt x har helhjärtat gått in för att psyka mig. Det han vräkt ur sig senaste tiden är " du är en jävla hora och subba! Du ska enbart hålla käften och dra åt helvete!!" allt detta inför våra barn på 2 år. Orosanmälan gjord. Ledde ingen vart, då han förnekar och ljuger bort allt.

    Nu det sista han skrev till mig i sms.

    " du är en jävla kloakråtta som borde bo på Rumäniens gator! Sedan " du är jävulens dotter. " sedan " du är ett förbannade avskum o helvete!" sedan " du är utvecklings störd" sedan,, du " har borderline ". Sedan när jag blev arbetslös. En annan historia då han gick in på mitt arbete o smutskasta mig inför alla.. Då sa han ; " hur känns det nu som en arbetslös? Din looser! ". Efter det drog han upp om en våldtäkt jag var med om. Då skrev han " du sätter bara dit alla" det tog nästan hårdast då jag fortfarande inte kommit över det. Efter det så kastar han all skit han kan på mig. Detta var bara en liten del av allt jag får utstå. Ingen orosanmälan leder nån vart. Då han ljug.er sig ur allt. Ingen polisanmälan leder nånvart då han ljuger sig ur allt. Man har inte samhällets stöd om man blir utsatt. Inte någon hjälper en...


    Men om han sa det inför andra så är ju dom vittnen till vad han har sagt. Hur ljuger han sig ur det?
  • Anonym
    Anonym (Same shit) skrev 2018-02-09 04:56:40 följande:

    Jag skulle aldrig i livet välja en kille som jag visste hade knullat runt och som ALLA tjejer ville ha. Blir äcklad av tanken..


    Skulle du välja en äldre kille som är oskuld, blyg och som ingen tjej ville ha, då? Eller blir du äcklad även av den tanken?
  • Anonym (Inte läst allt)
    Anonym (Mella) skrev 2018-02-09 19:57:37 följande:

    Men om han sa det inför andra så är ju dom vittnen till vad han har sagt. Hur ljuger han sig ur det?


    Han säger sånt, inte inför andra. Endast inför våra barn. Och via sms till mig.
  • Anonym (Mella)
    Anonym (Inte läst allt) skrev 2018-02-10 09:35:06 följande:

    Han säger sånt, inte inför andra. Endast inför våra barn. Och via sms till mig.


    Du skrev ju att han smutskasta dig inför alla på ditt arbete.
  • Anonym (Inte läst allt)
    Anonym (Mella) skrev 2018-02-10 13:16:41 följande:

    Du skrev ju att han smutskasta dig inför alla på ditt arbete.


    Ja att han kontaktar alla i min omgivning o smutskastar mig? Ljuger ihop storys om mig. Mm.. Det är väl inte tillräckligt med bevis?
  • Anonym (Mella)
    Anonym (Inte läst allt) skrev 2018-02-10 13:34:04 följande:

    Ja att han kontaktar alla i min omgivning o smutskastar mig? Ljuger ihop storys om mig. Mm.. Det är väl inte tillräckligt med bevis?


    Jag förstår inte riktigt. I ena inlägget säger du att han bara säger saker inför dig ocu barnen, nu säger du att han säger det till andra.
  • Anonym (H*ror)

    För att kvinnor som haft sex med många är orena.

  • Anonym (norma)

    Ett vanligt missförstånd.

    Visst killar skryter och ser upp till varandra ibland men tjejer, handen på hjärtat, valde ni den där snygga killen som legat med halva staden när ni ville bilda familj?

  • Anonym (H*ror)
    Anonym (norma) skrev 2021-11-12 09:29:32 följande:

    Ett vanligt missförstånd.

    Visst killar skryter och ser upp till varandra ibland men tjejer, handen på hjärtat, valde ni den där snygga killen som legat med halva staden när ni ville bilda familj?


    Kvinnor vill ha kvinnokarlar, och män vill ha kyska kvinnor.
Svar på tråden hora och??