• Anonym (Testarn)

    Bikarbonat-testet!



    Hej!

    Jag gjorde nyss Bikarbonat-testet som skrivs massornas på nätet.

    Hur tolkar ni mitt test?

    Fler som testat? Stämde det?
  • Svar på tråden Bikarbonat-testet!
  • Teady111

    Enligt testet väntar du en pojke. Då ska det bli skum, vilket det ser ut som i din mugg. Jag fick också skum när jag prövade i vecka 12-13 där omkring. Men ta mig tusan så väntar jag en tjej ändå!  ;)  

  • Anonym (Testarn)

    Ja de skummade massor.. jag är i v.13 nu ????

    Då stämde inte testet på dig alltså, hmm.. testat igen?

  • Anonym (FånTratten)

    Och hur sjutton ska birkarbonatmolekylerna veta vilket kön ett outvecklat embryo/foster har i livmodern? Like what the actual fuck? Är ni vidskepta eller vad är det som händer?

    Man blir mörkrädd för mindre..

  • Anonym (Testarn)

    Tagga ner väl, en rolig grej bara ????

  • Fairydust

    Brukar inte direkt tro stenhårt på sånt här men testade ändå med mina två sista barn och det stämde faktiskt båda gångerna ;D

  • Anonym (Testarn)
    Fairydust skrev 2018-01-29 20:13:01 följande:

    Brukar inte direkt tro stenhårt på sånt här men testade ändå med mina två sista barn och det stämde faktiskt båda gångerna ;D


    Häftigt ???? Vilken vecka gjorde du d i?
  • Fairydust
    Anonym (Testarn) skrev 2018-01-29 20:28:49 följande:

    Häftigt ???? Vilken vecka gjorde du d i?


    Åh jag minns inte tyvärr.
  • Anonym (FånTratten)
    Fairydust skrev 2018-01-29 20:13:01 följande:

    Brukar inte direkt tro stenhårt på sånt här men testade ändå med mina två sista barn och det stämde faktiskt båda gångerna ;D


    Uuuuummmmmm....det är 50% challe på var kön, så det är ju inte så osannolikt.

    Vem behöver UL när det finns birkarbonat, Hahaha! Kanske kan spående i äggskal och kaffesump spå om fostret är friskt eller inte också?
  • Anonym (FånTratten)
    Fairydust skrev 2018-01-29 20:13:01 följande:

    Brukar inte direkt tro stenhårt på sånt här men testade ändå med mina två sista barn och det stämde faktiskt båda gångerna ;D


    PS, om du hade vart 19 kids and counting-morsan och spått rätt för varje unge, DÅ hade det vart imponerande. Men fortfarande endast en slump.
  • Teady111
    Anonym (FånTratten) skrev 2018-01-29 21:14:08 följande:
    Uuuuummmmmm....det är 50% challe på var kön, så det är ju inte så osannolikt.

    Vem behöver UL när det finns birkarbonat, Hahaha! Kanske kan spående i äggskal och kaffesump spå om fostret är friskt eller inte också?
    Man går väl inte på UL för att kolla könet. Det är mer en bonus. Tänk efter lite!!
  • Anonym (FånTratten)
    Teady111 skrev 2018-01-29 22:40:37 följande:

    Man går väl inte på UL för att kolla könet. Det är mer en bonus. Tänk efter lite!!


    Åh ja just det ja (facepalmar mig själv)! Man går ju så klart på UL för att bekräfta birkarbonatets förutsägelse..dumma mig!

    (Hahahahahahahahahahahahaha..och ja, ni kan nog gissa resten..)
  • Glinda från Oz

    Sådana test är bara bluff och båg men det kostar i alla fall inget. Ett betydligt säkrare sätt är att vänta och senare göra ett ultraljud där man kollar könet.

  • Anonym (A)
    Teady111 skrev 2018-01-29 22:40:37 följande:

    Man går väl inte på UL för att kolla könet. Det är mer en bonus. Tänk efter lite!!


    Det kan man väl visst göra. Tänk efter lite!!
  • Anonym (A)
    Anonym (Testarn) skrev 2018-01-29 20:28:49 följande:

    Häftigt ???? Vilken vecka gjorde du d i?


    såååå häftigt! 50% chans att det blev rätt liksom..
  • Teady111
    Anonym (A) skrev 2018-01-30 06:09:36 följande:
    Det kan man väl visst göra. Tänk efter lite!!
    Ja, såklart man KAN! Men tänkte väl mest på RUL . .
  • Fairydust
    Anonym (FånTratten) skrev 2018-01-29 21:14:08 följande:

    Uuuuummmmmm....det är 50% challe på var kön, så det är ju inte så osannolikt.

    Vem behöver UL när det finns birkarbonat, Hahaha! Kanske kan spående i äggskal och kaffesump spå om fostret är friskt eller inte också?


    Men det var väldigt vad du tar i.

    Kul grej ba. Överdriv inte.
  • Anonym (Testarn)

    Ni som tycker de e helt idiotiskt osv. Behöver ens inte skriva här, bad inte om era svidiga kommentarer.. slappna av lite.. de e ju bara en kul grej o inte på blodigt allvar.. herregud

Svar på tråden Bikarbonat-testet!