Forum Sex & graviditet - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Graviditet?

Tis 30 jan 2018 15:45 Läst 1179 gånger Totalt 3 svar
    Tis 30 jan 2018 15:45

Hej, hoppas någon kan ge mig något slags svar på det jag skriver nu. Jag tog ut min hormonspiral den 15e januari. Jag har inte fått någon mens än & inte haft något preventilmedel sen dess. Har haft oskyddat sex sen samma dag (nästan varje dag sen uttag av spiral)

Hade spiralen i ca 1 år.

Finns det chans att jag kan vara gravid? När ska jag ta test isåfall?

Dom senaste dagarna har jag varit onormalt trött, lite illamående & svag värk i mage, mitt humör har även skiftat dom senaste dagarna.

Min mage är också stenhård och jag känner mig allmän svullen??

Känner mig bara väldigt olik mig själv! Hoppas någon svarar mig:)

• Anonym (Ja)
    Visa endast
    Tis 30 jan 2018 15:47 #1

Ja, det finns chans att du kan vara gravid. 

• Anonym (Lola)
    Visa endast
    Tis 30 jan 2018 15:48 #2

Nja det är nog lite väl tidigt för att få symtom på graviditet. Denna tråden såg jag länkas till i en annan tråd. Kan nog vara nyttig för dig att läsa!

www.familjeliv.se/forum/thread/77460238-graviditetssymtom-hos-er-som-tagit-ut-spiral-eller-p-stav

• Tis 30 jan 2018 16:02 #3

[quote=78417836][quote-nick]eveliiine skrev 2018-01-30 15:45:27 följande:[/quote-nick]Hej, hoppas någon kan ge mig något slags svar på det jag skriver nu. Jag tog ut min hormonspiral den 15e januari. Jag har inte fått någon mens än & inte haft något preventilmedel sen dess. Har haft oskyddat sex sen samma dag (nästan varje dag sen uttag av spiral)

Hade spiralen i ca 1 år.

Finns det chans att jag kan vara gravid? När ska jag ta test isåfall?

Dom senaste dagarna har jag varit onormalt trött & lite svag värk i magen.

Min mage är också stenhård ibalnd och jag känner mig allmän svullen??

Känner mig bara väldigt olik mig själv! Hoppas någon svarar mig:)

Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll