• emma31

    Mammakläder!

    Hej alla!

    Jag undrar om någon har samma problem som jag när det gäller mammakläder! Jag letar och letar efter byxor, som tur behöver jag dom inte än! Men nästan ALLT jag stöter på är slimfit! Jag blir snart tokig på detta! Jag är inte mycket för slimfit i vanliga fall! Så jag vill gärna inte ha det när jag är vattenfylld som en ballong! Någon som har en sida där dom faktiskt säljer jeans liknande utan slimfit och skinny?

  • Svar på tråden Mammakläder!
  • KarinIngrid

    Jag köper alla mina manskläder på www.bonprix.se

    Jättebra! Riktiga storlekar! Jag har breda lår o höfter. Inga problem att hitta snygga o bekväma byxor och till överkomligt pris! Många fina klänningar också!

  • KarinIngrid
    KarinIngrid skrev 2018-02-04 14:49:02 följande:

    Jag köper alla mina manskläder på www.bonprix.se

    Jättebra! Riktiga storlekar! Jag har breda lår o höfter. Inga problem att hitta snygga o bekväma byxor och till överkomligt pris! Många fina klänningar också!


    Haha. Mammakläder ska det ju stå såklart inte manskläder :)
  • Sjuttiosjuan

    Vart tipsad om ett företag som heter boob.se!

    Inte beställt något men ska i dagarna, har några byxor som ser väldigt sköna ut. Lite dyrare än typ HM men det är man väl värd:)

  • alade

    Jag har köpt hyfsat slappa chinos på H&M, bootcut jeans också. Och typ kostymbyxor från Zalando.

  • emma31

    Tack! Ska genast gå och kolla lite extra! Jag trivs varken i klänningar eller kjol utan vill gärna gå i byxor! Fick panik när jag nästan bara såg slim fit och skinny.. skönt att veta att jag kan hitta annat ????

  • Tilja

    Jag håller verkligen med. I alla butiker i mitt närmsta köpcenter fanns det bara ett enda par mammajeans som inte var skinny eller trasiga, så dem köpte jag. Dock så fanns det inga fickor i dem (bara låtsasfickor) så jag glömmer hela tiden mina nycklar och min mobil när jag har dem, jättestörigt... Som tur är hade jag ett par vanliga jeans sedan innan som var för stora men som passar bra nu, så jag använder mest dem.

  • emma31

    Det är så tråkigt! Jag har varken sett eller hört någon av de jag känner ha på sig ett par skinny jeans när dom är gravida.. mestadels ha dom haft mysbyxor då man inte fixar att det sitter så slickat på kroppen!

Svar på tråden Mammakläder!