• Liaisolde

    Är det okey att slå under bältet?

    Alla dessa mediebloggar/forum på nätet så som Familjeliv, Vovve, Flashback, Allt för föräldrar, Bra lr Elforum etc etc kan hålla på ett tag men tror Ni hajar nu. Jag har kanske på min höjd startat en tråd/fråga typ 3-4 ggr i olika Forum. Man gör det för att man vill få ett vettigt svar på frågan som man undrar över. Kan handla om precis om vad som helst. Jag har även svarat på ngn annans tråd, så jag har läst & sett hur vissa (för många, enligt mig) använder för språk, använder öknamnn, önskar att TS inte fanns, dum i huvet. Människor går till personangrepp. Håller inte reda på sak lr person. Frågan som TS ställer är ju aldrig en hel berättelse/historia. Man tar en liten del ur en situation, mer varken vill man dela med sig & det har inte med saken att göra. Jag anser att man ska hålla sig till den informationen man får & kan jag ge ett vettigt svar delar jag med mig, annars är jag tyst/bläddrar vidare. Men sen gissar jag nu; det måste sitta kvinnor & män framför datorer & som inte gör annat än letar upp intressanta trådar enligt de själva & börjar läsa mellan raderna, antar, frågar TS idiotiska frågor som inte har med saken att göra. Bara för man tycker att TS (är en jävla idiot utifrån allt man antaget utifrån frågan) har man då rätt att slå under bältet? För mig är det vuxna (ska föreställa det iaf) människor som mobbar på sajten. Vidrigt språk, beteenden som man kanske hade som 12-åring. Negativitet & man kan riktigt se hur vissa njuter av att försöka trycka ner antingen TS lr så har man vänt sig till andra i tråden & spyr ur sig enbart skit! Vi predikar för våra barn hemma, på skolorna att aldrig kliva över vissa gränser. Men det finns vuxna som inte kan hålla en trevlig ton. Konfliktsökare & människor som bara måste ge sig på & häva ur sig det elakaste de möjligtvis kan. Ingen värdighet. Besinningslöst SKIT att slösa tid på. Har de det så jävligt i sitt eget liv som de inte orkar ta tag i så de lägger sin otrevliga energi på andra människor. Har jag fel? Var kommer dessa människor ifrån som älskar att hata? Jag ställer frågorna, ni ger mig svaren ;)

    (Detta ska bli roligt & se....om fler tänkt på det lr om jag är ute & cyklar)


    1
  • Svar på tråden Är det okey att slå under bältet?
  • Kalle8392
    Liaisolde skrev 2018-02-05 04:44:52 följande:

    Men det finns vuxna som inte kan hålla en trevlig ton. Konfliktsökare & människor som bara måste ge sig på & häva ur sig det elakaste de möjligtvis kan. Ingen värdighet. Besinningslöst SKIT att slösa tid på. Har de det så jävligt i sitt eget liv som de inte orkar ta tag i så de lägger sin otrevliga energi på andra människor. 


    Och det där tycker du var en trevlig beskrivelse av folk ?

    Ja skulle nog klassa dig som en av de typiska hatarna
Svar på tråden Är det okey att slå under bältet?