• samira11

    Deppad o glad på samma gång

    Hej måste bara få avreagera mig lite jag skyller inte för mina problem på andra men det är så tufft att hela tiden vilja göra rätt men att ens liv innan påverkar. :(

    Jag har en underbar kille som jag älskar så vi har en dotter på sju månader snart och idag just idag Har jag fått veta att jag är gravid jag är så glad över det dels för att vi ska bli föräldrar igen att lilla skiten ska få ett syskon men jag är samtidigt jävligt ledsen över att jag inte får tag på en lägenhet... Jag har bra inkomst får ut drygt 15000tusen i mamma ledighet plus barn bidrag osv

    Men men men det som ställer till är att jag har en prick hos kfg

    Jag vill inte skaffa barn innan jag har en fast punkt ett hem men samtidigt åren går och jag är inte 20längre :)

    Min kille är asyl sökande jaja behöver inte massa dimma drömmande kommentarer jag är full medveten om ett o annat men vi har det bra i vår relation vi kan. Prata vilket många saknar..

    Nu till annan problem han har fått tag på en lägenhet på haga by norrköping andra hand och visst blir jag glad dels för att vi kanva tillsammans men också att jag inte behöver bo hos min mor längre

    Men jag måste erkänna jag har ont imagen jag får klump i magen när jag tänker på att bo där magkänslan säger nej nej nej hjärtat säger ja. Hjärnan säger absolut nej vill inte utsätta varken mig själv eller mitt barn för fara Saker o ting kan. Hända överallt om man är på fel ställe vid fel tidpunkt men just det. Där området känns tio resor värre jag vet inte va jag ska göra

  • Svar på tråden Deppad o glad på samma gång
  • Iowhannah

    Om du känner att du inte vill uppfostra barn i Haga så kan ju du och barnen bo kvar hos din mamma ett tag och vara hos pappan på dagarna. En hyreslägenhet är ändå inget definitivt, ni måste inte bo där livet ut. Det kanske är en bra start?

Svar på tråden Deppad o glad på samma gång