• CitronTulo

    Varför är DU på FL en fredagkväll?

    Har en sambo som alltid somnar fruktansvärt tidigt eftersom han också vanligtvis vaknar väldigt tidigt på morgonen! Han kom hem från sin fritidsaktivitet kl.18, jag hade då börjat med middagen. Vi gjorde färdigt den tillsammans och åt samtidigt som vi började kolla på en film som vi länge pratat om att vi skulle se ihop. Så fort han ätit upp så lutade han sig bakåt i soffan och somnade.. Klockan var då ca 19:30 och vi hade sett nästan halva filmen..
    Jag dukade av, såg färdigt filmen själv, duschade, drack kaffe och åt lite godis..
    Nu ligger jag här själv i sängen (som vanligt) och han ligger på soffan och snarkar..

    Så min stilla undran är nu vad är just DIN anledning att hänga på FL en fredagkväll?

  • Svar på tråden Varför är DU på FL en fredagkväll?
  • CitronTulo
    Tow2Mater skrev 2018-02-09 23:28:05 följande:
    Bor inte i Sverige så vi har en viss tidsskillnad. Sen efm här. :)
    aha, då förstår jag!
  • CitronTulo
    Pentra skrev 2018-02-09 23:43:46 följande:

    Jag har bastat med min sambo och hans ex ikväll. Efteråt så blev jag så seg att jag damp ner i TV-soffan, halvt under ett lätt täcke. Paddan låg framför mig och, vips, så hamnade jag här på FL. Och nu så sitter vi alla tre i soffan och kollar film. ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Låter trevligt! Kul för dig som har vaket sällskap, blir lite avis.. till och med katterna sover här, bara, bara jag som är vaken..
  • CitronTulo
    Delilah2001 skrev 2018-02-09 23:47:44 följande:

    Sambon och sonen sover (inte för natten dock, de somnade i soffan efter middagen, så de lär vakna när som helst)

    Och jag kollar på film och njuter av lugnet. Kollar in här i reklampauserna.


    Väntar på att mina sambo ska vakna också.. inge livstecken ännu dock..
  • Delilah2001
    CitronTulo skrev 2018-02-10 00:21:27 följande:

    Väntar på att mina sambo ska vakna också.. inge livstecken ännu dock..


    Inte här heller!
  • CitronTulo
    lövet2 skrev 2018-02-09 23:20:58 följande:

    Jag väntar på att klockan ska bli 2330 så jag kan ta sista medicinen för dagen. Sedan ska jag gå och lägga mig.


    Sov så gott då! Glad
  • Beccan9292

    gravid i vecka 30. Så nu är det lugna hemmakvällar. Med en godis skål. Och sambon sitter brevid och spelar på mobilen. :) jag tittar familjeliv i brist på annat

  • CitronTulo
    Meriall skrev 2018-02-09 23:58:53 följande:

    Min sambo jobbar. Jag har umgåtts med lite vänner på kvällen och de behövde åka hem nyss till sina hundar. Ena barnet sover, andra sitter vid datorn. Är ganska förkyld själv så slöar i soffan men ska sova strax och krya på mig.


    Krya på dig, och hoppas du kan sova trots förkylning!
  • CitronTulo
    Beccan9292 skrev 2018-02-10 00:27:23 följande:

    gravid i vecka 30. Så nu är det lugna hemmakvällar. Med en godis skål. Och sambon sitter brevid och spelar på mobilen. :) jag tittar familjeliv i brist på annat


    Låter rätt lugnt och skönt!
  • Ggrodan

    För efter lite mys i sängen med partnern kom hans kompis utanför och behövde akut hjälp med bilen då hade jag och sambon sovit tidigare 2-3 timmar, plus nerver inför imorgon och då är min mage orolig och sömnen ... Den är puts väck

  • Helgapelga

    Jag är en väldigt ensam människa, så därför fördriver jag mycket av min vakna tid här. Man får någon slags låtsasgemenskap.

  • Nimzay
    Helgapelga skrev 2018-02-10 00:51:03 följande:

    Jag är en väldigt ensam människa, så därför fördriver jag mycket av min vakna tid här. Man får någon slags låtsasgemenskap.


    Känner igen mig där...
  • Delilah2001
    CitronTulo skrev 2018-02-10 00:23:17 följande:

    hur gammal är sonen?


    7 månader.
Svar på tråden Varför är DU på FL en fredagkväll?