• Svar på tråden Ägglossning
  • Anonym (J)

    Men läs instruktionerna i förpackningen. Vem tar ens ett test utan att först läsa hur man ska göra.

  • Anonym (Håller med)
    Anonym (J) skrev 2018-02-19 12:16:21 följande:

    Men läs instruktionerna i förpackningen. Vem tar ens ett test utan att först läsa hur man ska göra.


    Haha sååå roligt! Fick skratta ordentligt av ditt inlägg! Håller helt med dig!
  • Anonym (J)
    Raggarbruden96 skrev 2018-02-19 14:12:22 följande:

    Jag vet hur man testar det men jag frågade bara om råd inte om otrevliga kommentarer....


    Men nej? Du frågade om någon visste vad det betyder, inte om råd. Och vad det betyder är exakt vad som står i bruksanvisningen.
  • Anonym (Anna)

    Ja lilla gumman, vad kan en glad blinkade gubbe betyda tro..? Om du inte har en blekaste aning och inte förstår att du kan läsa det i instruktionerna kanske du ska vänta lite med att skaffa barn

  • Anonym (men gud)

    Jösses, man måste väl få fråga om saker utan att bli påhoppad!!! TS hade antagligen en god anledning att fråga, som att hon inte hade pappret med sig. Folk är så sjukt otrevliga på den här sajten ibland... Hoppas det går bra för dig TS! =) 

  • EpicNurse
    Raggarbruden96 skrev 2018-02-19 15:12:08 följande:

    Jag hade inte bruksanvisningen med mig för att jag är hos min syster och glömde den hemma..


    Infon finns på deras hemsida också! Kan kanske vara bra att veta i framtiden :)
    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
Svar på tråden Ägglossning