• Anonym (123)

    Bröstvårtorna

    Hej! Jag behöver lite tips och råd, det är nämligen så att jag har otroligt ont i mina bröstvårtor, jag har haft det i lite mer än en månad. När jag tittar på bröstvårtorna så kan jag se som små prickar, nästan som små små finnar. Och när jag klämmer på bröstvårtorna så kommer det ut något vitt, inte som bröstmjölk (som kan vara allas första tanke) utan typ som massa små finnar som kläms, sånt vitt. Någon som kan hjälpa mig vad det kan vara?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-02-19 13:33
    Har nämligen så ont att jag inte kan ha bh på mig längre, och tröjorna börjar göra mer och mer ont.

  • Svar på tråden Bröstvårtorna
  • Anonym (GRAVID)

    Exakt som för mig!

    Skitont i brösten varje kväll.

    Massa små prickar runt om.

    Jag är gravid

  • Anonym (123)
    Anonym (GRAVID) skrev 2018-02-19 13:39:18 följande:

    Exakt som för mig!

    Skitont i brösten varje kväll.

    Massa små prickar runt om.

    Jag är gravid


    Ringde och pratade med en läkare som sa att talgkörtlarna i bröstvårtorna kunde vara infekterade, blir dom det om man är gravid eller vad beror det på?
  • Anonym (GRAVID)
    Anonym (123) skrev 2018-02-19 16:26:00 följande:

    Ringde och pratade med en läkare som sa att talgkörtlarna i bröstvårtorna kunde vara infekterade, blir dom det om man är gravid eller vad beror det på?


    Ingen aning men jag som aldrig har finnar knappt ens i tonåren har finnar över hela kroppen nu. Mest små röda prickar och finnar är väl infekterade talgkörtlar?
Svar på tråden Bröstvårtorna