• 0909

    Plus eller spökstreck?

    Hej! Skulle verkligen behöva låna en vänlig själs ögon. Gjorde detta graviditetstest, Lloyds testa tidigt, och har stirrat mig blind på det.

    Hur tolkar ni testet? Eller inbillar jag mig ett svagt streck?

    Ha en fin kväll :)

  • Svar på tråden Plus eller spökstreck?
  • Sunshineinmylife

    Testade idag med clearblue Early och fick ett super super svagt streck vet ej om det är spökatreck eller riktigt. Har BIM på söndag den 25/2 så ska testa då. Men jag kan se ett streck på ditt test.

  • 0909
    Sunshineinmylife skrev 2018-02-20 19:56:18 följande:

    Testade idag med clearblue Early och fick ett super super svagt streck vet ej om det är spökatreck eller riktigt. Har BIM på söndag den 25/2 så ska testa då. Men jag kan se ett streck på ditt test.


    Lägg in bild om du har?:) så kan jag kika på ditt test med? Man blir lite galen av allt analyserande haha! Jag har bim den 26/2. Tack så jätte mycket för du svarade! Hoppas det inte är spök..
  • Sunshineinmylife

    Hej här kommer två bilder det är från idag 20/2. Du får gärna kika på dom och se vad du tror om det är spök streck eller svagt positivt. Ja visst blir man galen haha man är ju så nyfiken på om det tagit sig. Detta är mitt tredje barn en sladdis har två killar på 10 och 12 så jag och min sambo vi har försökt två gånger. Fått missfall första gången i december så nu andra gången vi provar. Spännande 26/2 då får vi hålla tummarna nu.

  • Sunshineinmylife

    Har du några symtom? Jag har spänningar i brösten och lite.molande till och från i magen och lite svullen hugger lite.smått på höger sidan. Jag får kissa ofta samt lätt irriterad och blir yr ibland när jag sitter i soffan. Jag är ibland väldigt varm och ibland fryser jag. Skrev lite snabbt förut men det är en liten sladdis vi planerar nu och hoppas på tur och det blir vårat första gemensamma och vi har båda barn sen innan men det är väldigt spännande.

  • 0909
    Sunshineinmylife skrev 2018-02-20 21:02:34 följande:

    Har du några symtom? Jag har spänningar i brösten och lite.molande till och från i magen och lite svullen hugger lite.smått på höger sidan. Jag får kissa ofta samt lätt irriterad och blir yr ibland när jag sitter i soffan. Jag är ibland väldigt varm och ibland fryser jag. Skrev lite snabbt förut men det är en liten sladdis vi planerar nu och hoppas på tur och det blir vårat första gemensamma och vi har båda barn sen innan men det är väldigt spännande.


    Jag ser på båda korten!! Oh ska verkligen hålla tummarna för dig! :) Själv är det första barnet, fick tyvärr missfall i september och vi började försöka igen förra månaden. Jag har också ömma bröst och molvärk i magen som kommer och går. Dina symptom och testet bådar ju gott! Nu får vi bara hoppas att båda våra tester blir starkare om ett par dagar :)
Svar på tråden Plus eller spökstreck?