• Anonym (Fisen)

    "Pruttar" efter analsec vanligt?

    Jag gillar analsex och går igång på det. Problemet är att ganska direkt efter "Pruttar jag". Det är inga vanliga gosar utan typ som luft. Dessa går inte att hålla igen hur mycket jag än försöker. Jävligt ocharmigt tycker ja. Är det vanligt?

  • Svar på tråden "Pruttar" efter analsec vanligt?
  • Anonym (Luftigt)
    Anonym (Fisen) skrev 2018-02-21 01:17:33 följande:

    Jag gillar analsex och går igång på det. Problemet är att ganska direkt efter "Pruttar jag". Det är inga vanliga gosar utan typ som luft. Dessa går inte att hålla igen hur mycket jag än försöker. Jävligt ocharmigt tycker ja. Är det vanligt?


    Inte så konstigt. Har man pentrerande sex (och framförallt om det går snabbt) så kommer det in luft som kommer komma ut. Precis som med vaginalt sex där det kan bli muspruttar. Eller om du råkar svälja mycket luft eller dricker något kolsyrat.

    En gång strax efter analsex och under vaginalt sex så slank det ut just en sådan luftprutt från analen. Sexigt? Nej. Konstigt? Nej. Pinsamt? Borde inte vara, sexa på bara och strunta i det. Speciellt med analsex så finns det ju alltid en liten risk för mer än en liten luftfis, haha. Shit happens så att säga ;)

    Men om analsexet är den avslutande akten så kan du ju bara smita in en snabbis på toa, låta luften passera och sedan gå tillbaka. Men annars, tänk inte mer på det utan hänge dig åt det pågpende sexet istället :)
  • Anonym (.)

    Tror det är vanligt. Händer i alla fall mig typ varje gång. Inget att bry sig om.

Svar på tråden "Pruttar" efter analsec vanligt?