• Anonym (Skäms­)
    Äldre 21 Feb 02:10
    5466 visningar
    8 svar
    8
    5466

    Olyckor vid analsex

    Hej!

    Vill bara veta lite om era erfarenheter angående olyckor som kan hända vid analsex.

    Häromdagen hade jag och min kille analsex, det gick bra, använde butplug och värmde upp med glidmedel. Han är ganska stor där nere.

    Detta var helt oplanerat, jag brukar alltid göra lavemang t ex, använda duschslang och se till att jag är riktigt ren samt inte äta så mkt mat samma dag när jag vet att vi ska ha det. Är alltid väldigt renlig av mig och han vet att jag inte vill ha analsex om jag inte gjort dessa förberedelser, men just då gick jag med på det.

    Men till saken, vi hade det ganska länge och bytte från skeden till missionären till att jag red honom, han kommer väldigt djupt då, så då när han skulle dra ut den så följde det med en liten avfklutt ut blandat med massa glidmedel, mängd stor som en enkrona typ. Jag skämdes ihjäl... och till råga på det så fick han det ju på sig?! Men han gick och torka bort och jag låg kvar i sängen med kudden över huvudet, men sen ville han ändå fortsätta och avsluta genom att ha analsex igen, så han tog mig och satte mig i doggy och kom i mig.

    Vad tror ni hans tankar var just då? Hade han blivit riktigt äcklad hade han väl inte velat fortsätta ens?

    Har ni varit med om något liknande?

    Vet att jag läst att folk kommenterat att det finns redan 100 trådar om just sånt här men jag har inte funnit en tråd som just min, så jag vore jättetacksam för svar.

    Hälsningar en tjej som skäms väldigt mycket.

  • Svar på tråden Olyckor vid analsex
  • Anonym (Shit)
    Äldre 21 Feb 03:01
    #1
    +1

    Men skäms inte. Inte ett dugg. Shit happens, boksatvligt talat, när man sysslar med analsex. Även om man förbereder sig sådär mycket som du gör kan olyckor ske, stora som små, det är sådant man får ta om man ska ha analsex. Är det så fruktansvärt otänkbart eller äcklande så ska man nog inte ha analsex alls. Dessutom visste han att du inte hade förberett dig på det vis du brukar vilja, då får han ännu mer räkna med att det kan ske något sådant. Och det verkar ju faktiskt som han är införstådd med det eftersom han inte gjorde någon grej av det eller verkar bry sig.

    Så släpp det bara du!

  • Cadenc­ee
    Äldre 21 Feb 06:14
    #2

    Förbereder mig aldrig för analsex. Alltså med lavemang eller dusch osv. Däremot om jag tex inte bajsat på hela dagen säger jag nej för då är risken större att det finns något där så att säga. Hänt en gång på dessa månader att sambon fått en "större" mängd på snoppen. Men det får man räkna med när man är i dom regionerna att det kan hända :)

  • Anonym (.)
    Äldre 21 Feb 07:36
    #3
    +1

    Förbereder aldrig. Händer nån gång ibland litegrann, lite pinsamt ja, men jag lovar dig att din sambo i alla fall är tacksam för den extra dimension av sexlivet som analsex innebär.

    Ungefär så mycket som du råkade få ut har jag fått en gång, alla andra gånger har det bara varit små spår. Jag har haft analsex flera hundra gånger så det är väldigt ovanligt med större mängder i samband med analsex.

  • Anonym (man)
    Äldre 21 Feb 08:09
    #4

    Jag som man kan instämma med dom andra talarna. Bryr mig inte ett dugg om en sådan "olycka" händer.

    Det är sådant man får räkna med när man är i det hålet. Tycker inte det är pinsamt eller något. :)

  • Mrshed­gehog
    Äldre 21 Feb 23:21
    #5

    Tack alla för svar. Antar att jag är nojig bara... Ni gjorde mig på bättre humör! Tack

  • Anonym (har hänt)
    Äldre 22 Feb 11:19
    #6

    Med min partner hände det andra gången vi hade analsex. Då hade vi bara varit ihop i två månader. Jag ville ju bara sjunka genom jorden. Han kom dessutom av sig och slaknade, vilket ju inte fick mig att må bättre, direkt. Mitt ex och jag hade väldigt ofta analsex och för oss hände det max tre gånger under alla våra år tillsammans. Så jag och min nuvarande partner hade verkligen otur att det hände så tidigt. Det värsta är att det hände gång nummer tre också. Efter det var jag ganska rädd för att ha analsex, men min partner var ivrig efter att prova igen. Han hade bara haft analsex en gång tidigare, så han var nog glad att äntligen ha hittat en partner som gillade det :D Nu har vi analsex rätt ofta. Jag förbereder mig inte innan, men precis som någon annan, så undviker jag det om jag inte bajsat på länge. Min partner brukar t.o.m. fråga om jag har det, ha ha.

  • Äldre 22 Feb 13:37
    #7

    Skulle det på något sätt vara konstigt om det skulle komma med en liten bajsklutt ut ur röven ? Bajset kommer liksom därifrån och om man rotar runt i det hålet så kan det liksom hända :)
    Shit heppened Drömmer


    Bloggar lite här på FL
  • Anonym (Hårt ofta)
    Äldre 22 Feb 14:55
    #8

    En bekant till mig var med om en väldigt kletig olycka. Både han och tjejen var fulla efter en fest och kanske inte så bra i magen av blandat dricka. Han tog henne doggy och kom i hennes bak men när han drog sig ut sprayade hon hela hans mage vilket gjorde honom så illamående att han spydde på hennes rygg.

Svar på tråden Olyckor vid analsex