• Anonym (fy fan)

    Hur ser ni kvinnor på att så många killar köper sex?

    Har aldrig förstått hur utbrett detta var förrän killar i min närhet och ett par dejter börjat prata om det som om det var det mest naturliga som finns. Jag känner mig helt stum och så äcklad av denna information.

    Hur fan ska man ta nåt sånt och hur kommer detta påverka relationer mellan män och kvinnor i framtiden?

    Vad tycker ni kvinnor om män som köpt sex och kan ni vara ihop med någon som gjort detta?

  • Svar på tråden Hur ser ni kvinnor på att så många killar köper sex?
  • Anonym (Aldrig)

    Nej, jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som köpt sex. Den personens människosyn är vidrig och jag umgås inte gärna med den typen av människa.
    Jag tvivlar på att någon av mina vänner köpt sex, vi delar just den grundsynen, men skulle det mot alla odds vara så hade jag känt mig tvungen att avsluta den vänskapen. Just detta är väldigt svart eller vitt för mig.

  • oanonym
    Anonym (Aldrig) skrev 2018-02-24 12:39:38 följande:

    Nej, jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som köpt sex. Den personens människosyn är vidrig och jag umgås inte gärna med den typen av människa.

    Jag tvivlar på att någon av mina vänner köpt sex, vi delar just den grundsynen, men skulle det mot alla odds vara så hade jag känt mig tvungen att avsluta den vänskapen. Just detta är väldigt svart eller vitt för mig.


    Det fnns kvinnor som använder sex som betalning. Hur ser du på det? Det måste vara lika vidrigt?
  • Anonym (...)
    oanonym skrev 2018-02-24 12:42:16 följande:

    Det fnns kvinnor som använder sex som betalning. Hur ser du på det? Det måste vara lika vidrigt?


    På vilket sätt då menar du?
  • Anonym (Aldrig)
    oanonym skrev 2018-02-24 12:42:16 följande:
    Det fnns kvinnor som använder sex som betalning. Hur ser du på det? Det måste vara lika vidrigt?
    Självklart är det lika vidrigt, var det något i mitt inlägg som antydde annat? 
  • oanonym
    Anonym (Aldrig) skrev 2018-02-24 12:44:30 följande:

    Självklart är det lika vidrigt, var det något i mitt inlägg som antydde annat? 


    Nej, ditt inlägg antydde inget öht om detta.
  • oanonym
    Akira Öken skrev 2018-02-24 12:44:19 följande:

    Jag hade inte varit intresserad av en sådan man.


    Fast det kan du redan ha varit. Eller är det den första fråga du ställer?
  • Anonym (fy fan)
    Anonym (Aldrig) skrev 2018-02-24 12:39:38 följande:

    Nej, jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som köpt sex. Den personens människosyn är vidrig och jag umgås inte gärna med den typen av människa.
    Jag tvivlar på att någon av mina vänner köpt sex, vi delar just den grundsynen, men skulle det mot alla odds vara så hade jag känt mig tvungen att avsluta den vänskapen. Just detta är väldigt svart eller vitt för mig.


    Så resonerade jag med och hade aldrig trott att dessa män skulle kunna göra något sådant. Helt chockad som sagt!!!
    Dejten var lätt att avsluta även om känslorna hade hunnit utvecklas och satte sina spår, men min goda vän är svårare. Detta är så komplext och håller på att normaliseras hos killar från väldigt ung ålder p g a porrens utbredning och webcamsex. Män ser på kvinnor som objekt mycket mer nu och tror att kvinnor kan ha sex lika lätt som dem utan att ta skada av det och att kvinnorna väljer själv och t o m njuter av det. En utveckling som är otroligt farlig och skrämmande och kommer att dela in kvinnor i olika läger. Dessa kvinnorna som håller på med det gör alla andra kvinnor en sån otjänst och sänker respekten ytterligare för det kvinnliga könet inkl sig själv:(


  • seoltang
    oanonym skrev 2018-02-24 12:42:16 följande:
    Det fnns kvinnor som använder sex som betalning. Hur ser du på det? Det måste vara lika vidrigt?
    Vad för slags man accepterar sex som betalning?

    "Du är en fattig kvinna som inte har råd att köpa mat åt dina barn? Du behöver kuk."
  • Anonym (Aldrig)
    oanonym skrev 2018-02-24 12:47:23 följande:
    Nej, ditt inlägg antydde inget öht om detta.
    Det beror i och för sig på åt vilket håll du vill försöka vinkla det. Att köpa sex är fel anser jag.

    Om en tjej knullar för ett par drinkar med en kille som köper dem åt henne men samtidigt vill ha henne i säng är det inte lika självklart. Vem utnyttjar vem i den situationen?
Svar på tråden Hur ser ni kvinnor på att så många killar köper sex?