• ensampappatill3

    Hitta någon att snacka med

    Jag har under en tid letat runt på olika siter för att hitta någon att ha chattkontakt med. Då jag är ensamstående med tre barn så är det inte alltid så lätt att träffas. Men det är otroligt svårt att hitta någon som bara vill snacka. Är det för att många killar bara är ute efter snusk? Jag söker en tjej, då jag kommer bäst överens med tjejer och har lättare att prata med dem, som jag kan snacka med om exakt vad som helst. Bara att veta att någon finns där på messenger eller kik som jag kan vända mig till när jag mår dåligt eller bara vill snacka och ha det trevligt. Var kan man hitta dessa? Ålder har ingen betydelse!

  • Svar på tråden Hitta någon att snacka med
  • Anonym (Här har du en tjej om det passar)
    ensampappatill3 skrev 2018-03-01 22:25:27 följande:

    Jag har under en tid letat runt på olika siter för att hitta någon att ha chattkontakt med. Då jag är ensamstående med tre barn så är det inte alltid så lätt att träffas. Men det är otroligt svårt att hitta någon som bara vill snacka. Är det för att många killar bara är ute efter snusk? Jag söker en tjej, då jag kommer bäst överens med tjejer och har lättare att prata med dem, som jag kan snacka med om exakt vad som helst. Bara att veta att någon finns där på messenger eller kik som jag kan vända mig till när jag mår dåligt eller bara vill snacka och ha det trevligt. Var kan man hitta dessa? Ålder har ingen betydelse!


    Hej här har du en tjej att kunna prata med om det passar
  • ensampappatill3
    Anonym (Här har du en tjej om det passar) skrev 2018-03-01 22:45:49 följande:
    Hej här har du en tjej att kunna prata med om det passar
    Verkar trevligt! Synd bara att du skrev anonymt så att jag inte vet vem jag ska skriva till ;P 
  • Anonym (Här har du en tjej om det passar)

    Skickade ett meddelande till dig.

  • Frontline

    Här har du en pappa med 3 barn som är gift och bara vill träffa vänner..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
Svar på tråden Hitta någon att snacka med