• Äldre 5 Mar 14:04
    4523 visningar
    7 svar
    7
    4523

    Bim+5 ingen mena inget plus... låghormonare?

    Hej!! Är ny här men ger det ett försök:D

    Jag och min partner vill ha ett litet knyte (bådas första)

    Hade bim den 1a mars utan mens. Har fortfarande inte fått någon men men heller inget plus.. vet inte hur detta ska tolkas då jag är ständigt trött som ledde till sjukskrivning från jobbet lördag och söndag.. har tjocka vita flytningar som inte ger sig och är svullen över magen. Har haft ständig mensliknande smärta sedan 1 vecka innan bim.

    Hur ska jag resonera? Finna det någon i samma sits?

    Vill tillägga att jag tid gravtest senaste igår och det visade negativt..

  • Svar på tråden Bim+5 ingen mena inget plus... låghormonare?
  • Äldre 6 Mar 08:28
    #1

    Har du slutat med p-piller nyss? Jag fick samma symptom och fick min mens mycket senare än vanligt efter jag slutade med pillren. Hade fruktansvärd mensvärk sen ÄL men sen kom mensen tyvärr!

  • Anonym (Ll)
    Äldre 6 Mar 08:30
    #2

    Kan ju vara vara en hormonell rubbning innan mensen kommer igång som den ska.

  • Anonym (Emma)
    Äldre 6 Mar 08:53
    #3

    ?Låghormonare? är en myt påhittat av dårar på familjeliv.se. Antingen har du räknat fel på ägglossning eller så hoppar helt enkelt kroppen över en månads mens. Det händer i livet och är inget konstigt.

  • Anonym (H)
    Äldre 6 Mar 08:55
    #4
    Anonym (Emma) skrev 2018-03-06 08:53:12 följande:

    ?Låghormonare? är en myt påhittat av dårar på familjeliv.se. Antingen har du räknat fel på ägglossning eller så hoppar helt enkelt kroppen över en månads mens. Det händer i livet och är inget konstigt.


    Dagens sanning! Skönt med någon som har lite koll på detta forumet.
  • Anonym (Ll)
    Äldre 6 Mar 08:59
    #5
    Anonym (Emma) skrev 2018-03-06 08:53:12 följande:

    ?Låghormonare? är en myt påhittat av dårar på familjeliv.se. Antingen har du räknat fel på ägglossning eller så hoppar helt enkelt kroppen över en månads mens. Det händer i livet och är inget konstigt.


    Vem skriver något om låghormonare?
  • Äldre 6 Mar 09:00
    #6
    Anonym (Ll) skrev 2018-03-06 08:59:55 följande:
    Vem skriver något om låghormonare?
    Läs rubriken.
  • Anonym (Ll)
    Äldre 6 Mar 09:02
    #7
    Fia 28 skrev 2018-03-06 09:00:49 följande:

    Läs rubriken.


    För trött på morgonen.

    Håller med ovan. Här på forumet finna det en himla massa knäppa råd och nya ord som ger anledningar till falka förhoppningar.
Svar på tråden Bim+5 ingen mena inget plus... låghormonare?