• sthlmsbg

    Hur ska vi hitta en tjej som vill ha trekant?

    Vi är lite nya på det här att träffa andra men vi älskar det båda väldigt mycket. Vi har träffat ensamma killar och par men det vi helst vill träffa är en tjej som vill vara med oss båda, eller med någon av oss när den andra tittar. Det är helt omöjligt att finna! Någon som har ett tips hur ett trevligt, sexuellt par ska kunna finna någon i Stockholm eller på nätet?

    kram

    Rebecca

  • Svar på tråden Hur ska vi hitta en tjej som vill ha trekant?
  • Pentra

    Testa på BC och/eller besök någon sexklubb. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • sthlmsbg
    Pentra skrev 2018-03-05 23:26:40 följande:

    Testa på BC och/eller besök någon sexklubb. ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Hej! Tack :)
    Vi har konto på BC men där är mest killar och fejkade tjejprofiler. Det måste ju finnas seriösa och bättre ställen än BC. 
  • KY22be

    Hej har ni hittat någon. Jag vill oxå hitta en tjej som vill ligga med mig och min man.

  • Anonym (lisa)

    Vad är lustkammaren?
    Har aldrig testat trekant, låter spännande.

  • Anonym (lisa)

    Vilket dilemma? Att du aldrig testat trekant, kanske inte face sitting heller?

  • Anonym (Tjej)
    sthlmsbg skrev 2018-03-05 23:09:03 följande:

    Vi är lite nya på det här att träffa andra men vi älskar det båda väldigt mycket. Vi har träffat ensamma killar och par men det vi helst vill träffa är en tjej som vill vara med oss båda, eller med någon av oss när den andra tittar. Det är helt omöjligt att finna! Någon som har ett tips hur ett trevligt, sexuellt par ska kunna finna någon i Stockholm eller på nätet?

    kram

    Rebecca


    Hur gamla är ni? Har bara haft trekant en gång med en kille och en extra tjej men skulle vilja prova det igen
  • KY22be

    Ska testa lustkammaren. Men skulle vilja hitta någon som man kan få till det med. Ingen här som oxå känner lika ?

  • Anonym (Svårt)

    Jag har haft trekant, en fullbordad 2tjejer+ 1 kille, samt en där det aldrig blev fullbordat även där 2tjejer +1kille, vid båda tillfällena har det handlat om gay, bs tjejer. Så ett tips är att starta där, tjejerna bör gilla varandra, måste finnas en attraktion där.

    Lycka till

Svar på tråden Hur ska vi hitta en tjej som vill ha trekant?