Inlägg från: Anonym (Kajsa Bajsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kajsa Bajsa)

PostNords avgifter.

Belmisa skrev 2018-03-08 00:55:42 följande:

Är det någon som fått den nya avgiften från PostNord för saker ni köpt från Kin som tex Wish? Skickar de betalningsuppmaningen per SMS, eller?

Jag har några paket på väg och är nyfiken om jag kommer att bli betalningsskyldig.....

Står det inget värde på paketet kan Postnord inte heller kräva pengar.

Undrar hur Wish gör nu? 6 paket som kostat mig 140kr inkl frakt kommer kanske att kosta mig 300kr till i Sverige :(

Man har väl en viss tid på sig att betala och därefter skickas paketen tillbaka till Kina och då

makulerar väl PostNord fakturan?? Vilka lager med paket de kommer att få nu när folk antagligen inte vill betala 50kr eller mer i Sverige för något som kostat en tia!!

Shit har de REDAN börjat med det :-S

Det var ju precis på nyheterna. Sverige världskänt för långa handläggningstider är plötsligt snabb :-S
  • Anonym (Kajsa Bajsa)

Varför ta försörjningen från de kineser som jobbar på världens fabrik? Ska de bli ännu fattigare?

Även de dyraste märkena tillverkar i Kina.

• Anonym (Kajsa Bajsa)
    Meebo skrev 2018-03-08 16:05:12 följande:

En del (som jag) bryr sig inte då svenska företag inte är värda att stödja för det mesta.

Jag undviker så mycket jag kan att köpa svenskt då det oftast är mycket sämre kvalitet och hållbarhet än vilket annat land i världen som helst när det gäller sånt jag köper på internet överhuvudtaget och inte bara från Wish.

Hur gör man fet text?
Svar på tråden PostNords avgifter.