• Äldre 10 Mar 08:04
    31489 visningar
    18 svar
    18
    31489

    Ni som blev gravida med Letrozol

    Idag 06:49

    Hej! Ska idag börja med första kuren Letrozol och försöker maxa min tur :) jag undrar när på dagen just ni tog era piller då ni blev gravida. Var det på morgonen eller på kvällen?

    Även kanske när ni hade sex runt ÄL? Varannan dag, varje dag osv

    Väldigt tacksam för svar mvh

  • Svar på tråden Ni som blev gravida med Letrozol
  • Äldre 10 Mar 10:32
    #2

    Tusen tack för svaret! Känns så spännande

  • Äldre 10 Mar 13:10
    #6
    LillaAw skrev 2018-03-10 11:37:52 följande:

    Får man fråga varför de skriver ut letrozol? Min läkare vill skriva ut det för oss att "prova". Vi har försökt få barn ett år och se har på flera ultraljud sett att jag har ägglossnig med regelbunden cykel och stora äggblåsor på ultraljuden. Så förstår inte varför de då ens vill att man ska prova med letrozol :/


    He ja precis som orkidé skriver. Jag har oxå normal allt men blir inte gravid och han sa att detta ger ägglosnningen en knuff och gör den lite mer intensiv. Letrozol har ersatt pergotime. Båda fungerar främst för de som inte har en fungerande ägglossning men kan även hjälpa oss. Min dotter blev till med pergotime så hoppas letrozol funkar lika bra
  • Äldre 10 Mar 19:59
    #9

    G uuud va underbart. Grattis och tack så mkt för infon! Ska ut oxå prova varannan dag nu på första försöket.

  • Äldre 11 Mar 12:31
    #11
    Kotokig skrev 2018-03-11 11:00:16 följande:

    Förresten sa min gynekolog hade hon hade ovanligt många patienter som blir gravida med Letrozol just nu och inte behöver gå vidare till ivf :)


    Så hon det? Åhhh det känns så bra för själen. Hoppas hoppas
Svar på tråden Ni som blev gravida med Letrozol