• Merla

    OS mm

    Fredag idag. Äntligen helg! Kommer att bli en fullspäckad helg OS invigning idag, Malmö festivalen startar, premier leauge premiär imorgon, MFF-Sundsvall... och på måndag, det viktigast Ultraljud...!!!

    Hoppas alla andra får en lika spännande helg...

  • Svar på tråden OS mm
  • Xerxez

    Svt skröt igår med att de skulle sända 600 timmar OS. Ok, på 16 dagar blir det 37,5 timmar per dygn!!! Det blir svårt att se allt det...

  • Stoffe

    Ja speciellt med tanke på att dygnet bara sträcker sig över 24 timmar. Undrar om Svt har uppfunnit någon tidsförskjutningsmanick så att dom kan förlänga dygnet ?!:)

  • Bulldog76

    Blir säkert revligt med os. Det är först idag man känner det, Simmning ska ses imorgon.
    ManUTD vs Chelsea på söndag!!! härlig premiär.

  • Jagge

    Skall bli hur kul som helst med OS, men ännu mer spännande är att se om barnet tittar fram under trestegsfinalen eller om h*n tittar ut innan dess :)... I vanliga fall är jag tokig i sport men just nu känns det ganska oviktigt..
    /Jagge

  • Romeo

    Två ögon och två teveapparater kanske är lösningen att utnyttja hela sändningstiden.

    Tror för övrigt att de räknar med studiotiden och highlights i den totala sändningstiden? Problemet är kanske inte så stort som det verkarmed andra ord...

  • H P

    Jag ser det mer som att alla andra bra program utgår och ersätts med denna eviga sport... Kanske jag är ensam om att inte vara särskilt idrottsintresserad... Å andra sidan så går det ju mest repriser nu i alla fall...

  • Marcus pappa

    Självklart ska de ses mycket sport. Men den viktigaste fotbollsmatchen spelas inte förrens den 25:e Djurgården - Juventus. Alla med något hopp för svensk fotboll kommer att hålla på oss blåränder, alla andra kan flytta till Kazakstan.

Svar på tråden OS mm