• EE2017

    Var det rätt beslut av Renaida att sjunga sin låt en gång till?

    Vad tycker ni om Renaidas första uppträdande och tycker ni att det var rätt att hon uppträde en gång till?

  • Svar på tråden Var det rätt beslut av Renaida att sjunga sin låt en gång till?
  • Xeon

    Det var ju inte hennes fel att tekniken strulade, hon kunde ju inte höra sig själv vilket gör det extremt svårt att sjunga bra.

    Så ja, jag tycker att det var helt rätt att hon fick göra om det.

  • Anonym (Fx)

    Spelar ingen roll, är ju ändå Internationella juryn som förstör och skickar Överskattad tråk Ingrosso.

  • Anonym (Lill)

    Spelar ingen. Hennes röst är vidrig ändå och hon Sjöng uselt även på andra försöket.

    Sjukt proffsigt dessutom att ställa sig rätt upp och ner och ba ?asså jag hööör ingeeet!?

    Ganska bra låt och nummer annars dock.

  • flygrl

    Klart det va problematiskt sjunga utan medhörning vilket ju låg utanför hennes kontroll. Därför va det väl ok hon fick sjunga om.

  • EE2017
    Anonym (Lill) skrev 2018-03-10 23:48:55 följande:

    Spelar ingen. Hennes röst är vidrig ändå och hon Sjöng uselt även på andra försöket.

    Sjukt proffsigt dessutom att ställa sig rätt upp och ner och ba ?asså jag hööör ingeeet!?

    Ganska bra låt och nummer annars dock.


    Håller med om att det kändes oproffsigt att avbryta låten så. Vi som lyssnade hade ju aldrig märkt nåt om hon bara fortsatt sjunga.
  • Anonym (Stackare)
    EE2017 skrev 2018-03-11 01:46:10 följande:

    Håller med om att det kändes oproffsigt att avbryta låten så. Vi som lyssnade hade ju aldrig märkt nåt om hon bara fortsatt sjunga.


    Fast HON vet ju skillnaden. Det är såklart en jättegrej för henne att inte kunna göra sitt absolut bästa i en så stor tävling. Stackare! Hon gjorde helt enligt rutin från svt när hon försökte avbryta men fick ingen gehör.
  • Anonym (Thea)
    Anonym (Fx) skrev 2018-03-10 21:43:44 följande:

    Spelar ingen roll, är ju ändå Internationella juryn som förstör och skickar Överskattad tråk Ingrosso.


    Fast, nu fick ju Ingrosso flest röster av svenska folket också. Så han hade vunnit även om internationella juryn inte hade funnits.
  • Anonym (Purple Rain)

    Och jag begriper överhuvudtaget inte tjusningen med melodifestivalen.
    Dålig musik för det mesta, tråkig tjatiga poängräkningar som man somnar till.
    Pinsamma mellannummer och lika pinsamma programledare.
    Nej, vill jag lyssna på musik gör jag det på datorn, då får jag också välja själv vad jag ska lyssna på.

  • Anonym (Fia)

    Nej det var inte rätt att hon fick sjunga om det är sånt som kan hända får göra det bästa man kan av det.

    Tror faktiskt hon förlorade mer på att sjunga om . Tror hon hade fått mer röster om hon hade valt att inte sjunga om.

  • Anonym (U)

    Jag tyckte att det var rätt. Hon ville så klart göra sitt bästa, det kunde hon inte i första sången.

    Sen tyckte jag inte att bästa låten vann men den fick flest röster från folket så då var det rätt vinnare.

    Förra året vann inte folkets etta, helt fel.

Svar på tråden Var det rätt beslut av Renaida att sjunga sin låt en gång till?