• Anonym (M)

    Dagen-efter-piller HJÄLP!!!

    Anonym (Lina) skrev 2018-03-11 02:40:06 följande:

    Hej folket.

    Nu är det såhär att jag hade sex MEDANS jag hade ägglossning. Tog ellaOne dagen efter. Och sen kom mensen regelbundet fast hade ingen mensvärk över huvudtaget och det kom inte så mycket blod men den varade i 5 dagar iallafall som den brukar. Men skillnaden är att jag inte hade ett dugg mensvärk. Men just nu börjar jag bli orolig att jag e gravid? Mina ådror syns jätte mycket på brösten, min mage e svullen. Men med tanke på att ja fick min mens (?) Kan jag väll inte vara gravid? Den kom exakt i tid. Men jag oroar mig hela tiden. Jag ser så svullen ut. Och det var 5 veckor sen jag tog pillret. Jag har verkligem F.O.B.I för graviditetstest. Snälla help a sister out. Jag behöver verkligen er och era åsikter. HJÄLP!!! varenda kommentar hjälper. ????????????


    Om du "skyddar" dig med akut p-piller bör du alltid ta ett graviditetstest några veckor efter för att vara säker på att du inte är gravid. Även som gravid kan man få någon blödning. Varför har du fobi för att testa dig? Det är väldigt odramatiskt, bara att kissa. Bättre att göra det och veta säkert.
  • Anonym (M)
    Anonym (Lina) skrev 2018-03-11 03:11:46 följande:

    Men grejen är att jag blödde i 5 dagar men hade ingen mensvärk. Jag är rädd för resultatet.


    Resultatet förändras inte beroende av om du testar dig eller inte. Antingen är du gravid eller inte. Bättre att bara ta testet så du inte behöver oroa dig.
Svar på tråden Dagen-efter-piller HJÄLP!!!