Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Vilket parti hade Du röstat på om det var val idag?

Mandel skrev 2018-03-15 08:49:16 följande:

För första gången har jag faktiskt inte en aning om vad jag ska rösta på.

Jag vet vilka jag aldrig kommer rösta på, men de andra är en sabla soppa hela högen tycker jag.

Ingen håller längre kvar vid sina ideologier utan det är en rad populistiska väljarfrågor som sedan i princip inget parti ändå håller efter valet oavsett om de kommer till makten eller ej.

Ja du har rätt 91:an.

Det finns bara ett parti som hela tiden hållit fast och nu när de andra börjat fatta har de härmat detta parti. Sverigedemokraterna.
  • Anonym (Anna)
    Mandel skrev 2018-03-15 13:08:27 följande:

Fast SD:s största problem är inte politiken de för utan de som för fram deras politik. De har ett par vassa, men tyvärr är majoriteten av dem stolpskott.

Och jag kan faktiskt förstå att det är mesta dels stolpskott hos dem med tanke på att de får utstå hot och mobbing och deras familjer hotas och mobbas de med helt legitimt av andra i samhället.

En normal människa vill inte utsätta sig själv eller sin familj för det.

Har du ens kollat de andra partierna?

Annie Lööf partiledare och stolpskott.

Isabella Lövin MP

Åsa Romson

Flera moderatkräk osv osv
  • Anonym (Anna)
    Mandel skrev 2018-03-15 13:24:37 följande:

Annie är inte ett stolpskott som person, däremot är jag ingen vän av hennes politik.

Annie är nog faktiskt en av de mest kompetenta partiledaren i den där lekstugan (riksdagen).

När det gäller SD så syftar jag på att de inte använder huvudet när de gör vissa saker.

Om nu vill få bort rasiststämpeln så är det ju inte så smart att i interna mailkonversationer använda ord som blatte, negrer osv. Inte heller så smart att använda sådana ord i sociala medier heller.

Det kommer liksom fram.

Du får ta och studera det här med politik lite mer för det verkar vara svårt
  • Anonym (Anna)
    Abegayle70 skrev 2018-03-16 18:19:42 följande:

M, KD eller MED.

Vad är MED ?
  • Anonym (Anna)

Därför röstar man på Sverigedemokraterna.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Hmmm.....) skrev 2018-03-20 13:22:30 följande:

Nej, inte för min del i alla fall. Jag vill inte rösta på värdekonservativa partier som är emot jämställdhet. Dessutom har SD aviserat att de kommer att stödja alliansen i att återinföra bortre tidsgräns i sjukförsäkringen.

Så du har läst en snabb artikel om bortre tidsgräns som SD gillade.

Du måste ju ta reda på vad det är innan du räcker upp handen.
  • Anonym (Anna)
    Progressiv skrev 2018-03-28 16:28:33 följande:

Vad jag vet har de dock inga omfördelningsplaner.

Kan du utveckla
Svar på tråden Vilket parti hade Du röstat på om det var val idag?