Inlägg från: Bacon89 |Visa alla inlägg
  • Bacon89

Första barnet BF november 2018

Hej alla!

Mitt första barn efter missfall i höstas. Nu är jag redan i vecka 18 och rul ska jag på 5/6. Jag har en rejäl mage och har inte kunnat dölja det på säkert 8 veckor ????

Jag mår bättre med illamåendet nu men har mått förjävla illa. Har foglossning, har haft i 10 veckor nu. Går med bälte och har tens som jag fått från sjukgymnasten. Helt sjukskriven från jobbet (hemtjänst). ????

• Bacon89

Hej alla!

Mitt första barn efter missfall i höstas. Nu är jag redan i vecka 18 och rul ska jag på 5/6. Jag har en rejäl mage och har inte kunnat dölja det på säkert 8 veckor ????

Jag mår bättre med illamåendet nu men har mått förjävla illa. Har foglossning, har haft i 10 veckor nu. Går med bälte och har tens som jag fått från sjukgymnasten. Helt sjukskriven från jobbet (hemtjänst). ????

LitenAlien skrev 2018-06-01 08:38:52 följande:

Låter som mig! Vecka 17 och sjukskriven pga foglossning sedan vecka 9.

Hur gammal är du?

Jag är 28 och första barnet så det är spännande ????
  • Bacon89

Jag har gjort mitt RUL och allt såg bra ut. Det är en envis och väldigt aktiv krabat där inne :)

Alla tror att jag ska ha tvillingar för jag är så stor.. Lite jobbigt men ändå kul att det syns tycker jag. Ända jobbiga är väl att jag hade planerat att gå runt i typ lite större klänningar och leggins hela sommaren men har fått använda mammakläder i typ en månad redan. Är idag i vecka 19 (18+6) och BF flyttades till 7/11 efter RUL.

Längtar så! :D

Svar på tråden Första barnet BF november 2018