• LitenAlien

Första barnet BF november 2018

Startar en tråd för oss som väntar första och som har BF i november 2018!

Jag är i vecka 6 och det skulle vara trevligt att dela med sig av erfarenheter, oro, rädslor, glädje m.m.

• Svar på tråden Första barnet BF november 2018
  • Villhabebisnu123
    LitenAlien skrev 2018-05-30 08:34:09 följande:

Bild från vecka 15+5

Min är mkt större än det där. Jag har en kula heja vägen upp till brösten. Jag är ändå större så trodde det skulle synas senare på mig men det blev en kula tidigt. :)
  • Bacon89

Hej alla!

Mitt första barn efter missfall i höstas. Nu är jag redan i vecka 18 och rul ska jag på 5/6. Jag har en rejäl mage och har inte kunnat dölja det på säkert 8 veckor ????

Jag mår bättre med illamåendet nu men har mått förjävla illa. Har foglossning, har haft i 10 veckor nu. Går med bälte och har tens som jag fått från sjukgymnasten. Helt sjukskriven från jobbet (hemtjänst). ????

• LitenAlien
    Bacon89 skrev 2018-05-30 19:11:08 följande:

Hej alla!

Mitt första barn efter missfall i höstas. Nu är jag redan i vecka 18 och rul ska jag på 5/6. Jag har en rejäl mage och har inte kunnat dölja det på säkert 8 veckor ????

Jag mår bättre med illamåendet nu men har mått förjävla illa. Har foglossning, har haft i 10 veckor nu. Går med bälte och har tens som jag fått från sjukgymnasten. Helt sjukskriven från jobbet (hemtjänst). ????

Låter som mig! Vecka 17 och sjukskriven pga foglossning sedan vecka 9.

Hur gammal är du?
  • Bacon89

Hej alla!

LitenAlien skrev 2018-06-01 08:38:52 följande:

Låter som mig! Vecka 17 och sjukskriven pga foglossning sedan vecka 9.

Hur gammal är du?

Jag är 28 och första barnet så det är spännande ????
  • LitenAlien

Hur går det för alla? Börjar bli dags för RUL. :) Jag har 21 juni :) ska ni ta reda på kön?

• nystrom98
    LitenAlien skrev 2018-06-05 08:06:54 följande:

Hur går det för alla? Börjar bli dags för RUL. :) Jag har 21 juni :) ska ni ta reda på kön?

Jag har RUL den 26 juni, så spännande! Du får skicka bild sen :) Vi ska ta reda på vad det är för något, vi är alldeles för nyfikna! Ska du också göra det? Mitt illamående har nästan helt lämnat mig nu tack och lov, det har varit riktigt hemskt..

14+6 är bilden tagen, nu är jag 15+1, aldrig haft någon slags mage förut så det här är väldigt spännande att det redan syns lite!
  • 8992

Jag har RUL 25 juni, känns som tiden går så jäkla sakta haha är så nyfiken på kön!

Oh blir lite svartsjuk på era kulor :D min är enorm, så pass att folk tror att jag ska föda i juli haha!

• Helmut2
    8992 skrev 2018-06-05 13:58:32 följande:

Jag har RUL 25 juni, känns som tiden går så jäkla sakta haha är så nyfiken på kön!

Oh blir lite svartsjuk på era kulor :D min är enorm, så pass att folk tror att jag ska föda i juli haha!

Jag ska på Rul om 1 vecka, 18+4 idag, verkar som folk tror jag är länge gången efter som de frågar ?när det är dags och om jag tagit reda på könet ect. denna bild tagen för ett par v sedan kanske v 17, på morgonen så förstår vad du menar, men tycker det är roligt att det syns tidigt. Hade väntat mig mage först efter v 20. Men rörelser känner jag inte ännu, någon som gör?

Svar på tråden Första barnet BF november 2018